۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲

پیش بینی هواشناسی/ کاهش ۹ درجه ای دمای هوا در نیمه شمالی کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان این‌که از امشب در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و مازندران، ابرناکی بارش باران گاهی وزش باد آغاز می‌شود گفت: در غرب هرمزگان ، جزایر واقع...

پیش بینی هواشناسی/ کاهش ۹ درجه ای دمای هوا در نیمه شمالی کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان این‌که از امشب در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و مازندران، ابرناکی بارش باران گاهی وزش باد آغاز می‌شود گفت: در غرب هرمزگان ، جزایر واقع در شرق خلیج‌فارس، جنوب فارس و بوشهر افزایش ابر گاهی رگبار رعدوبرق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

او ادامه داد: از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی و بارش باران گاهی وزش باد و کاهش تدریجی دما تداوم خواهد داشت.

ضیائیان افزود: در این مدت بارش در استان گیلان شدت خواهد داشت و دریای خزر مواج است.

کارشناس هواشناسی با بیان این‌که روز جمعه فقط در سواحل دریای خزر و شنبه در استان‌های مازندران و گلستان بارش پراکنده رخ خواهد داد گفت: طی روز‌های سه‌شنبه تا پنجشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب سواحل شمالی کشور کاهش تدریجی دما حدود ۵ تا ۹ درجه پیش‌بینی می‌شود .

او درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود . بیشترین دمای تهران به ۲۷ و کمترین آن به ۱۷ درجه می رسد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط