فرهنگیان

حکام حقوقی/سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل و معلمان بازنشسته/نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل

فرهنگیان شاغل برای پیگیری اطلاعات مندرج در حکم کارگزینی می بایست به سایت my.medu.ir و فرهنگیان بازنشسته به سایت cspf.ir مراجعه نمایند.

معلمان و فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فرهنگیان شاغل برای پیگیری اطلاعات مندرج در حکم کارگزینی می بایست به سایت my.medu.ir و فرهنگیان بازنشسته به سایت cspf.ir مراجعه نمایند.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

 دغدغه های بسیاری از معلمان شاغل و فرهنگیان بازنشسته:

دغدغه های بسیاری از معلمان شاغل و فرهنگیان بازنشسته وزارت آموزش و پرورش، مشاهده حکم کارگزینی به منظور اطلاع از نحوه محاسبه حقوق و سنوات و سایر جزئیات آن می باشد. در سال جاری سامانه دریافت حکم کارگزینی برای هر یک از فرهنگیان شاغل و معلمان بازنشسته از طریق سایت medu.ir و سایت cspf.ir امکان پذیر است.

معلمان و فرهنگیان

معلمان و فرهنگیان

به عبارتی معلمان شاغل می توانند با ورود به سایت حکم کارگزینی my.medu.ir​ مای مدیو و وارد کردن کدملی و کدپرسنلی خود، فرم و یا حکم کارگزینی خود را دانلود و دریافت نمایند. اما بازنشستگان فرهنگی می بایست با مراجعه به سایت cspf.ir برای دریافت حکم کارگزینی اقدام کنند. به دلیل اهمیت این موضوع، در ادامه توضیحات کاملی درباره سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل و معلمان بازنشسته و نحوه دانلود حکم کارگزینی cspf.ir و مای مدیو ذکر شده است.

سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان my.medu.ir و cspf.ir

کلیه شاغلان آموزش و پرورش و بازنشستگان فرهنگی می توانند برای دریافت حکم کارگزینی خود به سامانه دریافت حکم کارگزینی my.medu.ir فرهنگیان شاغل و معلمان بازنشسته مراجعه نموده و از طریق این سامانه به صورت غیر حضوری حکم کارگزینی آموزش و پرورش را دریافت نمایند. تفاوتی که بین نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته و شاغلین وجود دارد، سامانه متفاوت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان می باشد که در ادامه به توضیح سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان my.medu.ir و cspf.ir پرداخته شده است.

در سال های گذشته شاغلین آموزش و پرورش می توانستند با ورود به سایت medu.ir اقدام به دریافت حکم کارگزینی نمایند اما در سال جاری دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل از طریق ورود به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس مای مدیو امکان پذیر می باشد. تمامی شاغلین آموزش و پرورش می توانند با ورود به پورتال شخصی خود در سامانه حکم کارگزینی my.medu.ir، حکم کارگزینی خود را دریافت نمایند که در ادامه لینک دسترسی مستقیم به این سامانه ارائه شده است.

آموزش و پرورش به منظور دسترسی آسان تر، حکم کارگزینی بازنشستگان فرهنگی را در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir قرار می دهد که در ادامه به منظور راهنمایی متقاضیان، لینک مستقیم ورود به این سامانه ارائه شده است.

تمامی بازنشستگان آموزش و پرورش می توانند با ورود به سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته، حکم کارگزینی خود را دریافت نمایند. همچنین دسترسی به ثبت نام وام بازنشستگان آموزش و پرورش نیز از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. سامانه cspf.ir، زیر نظر صندوق بازنشستگی کشور می باشد. لذا افرادی که قصد دریافت حکم کارگزینی آموزش و پرورش را دارند، می بایست به سایت صندوق بازنشستگی کشور به نشانی اینترنتی cspf.ir وارد شده و از طریق این سامانه، اقدام به دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته کنند.

آموزش و پرورش به منظور تسریع در رسیدگی به امور فرهنگیان و کاهش مراجعه به ادارات، سامانه های زیادی را راه اندازی نموده است که سامانه دریافت کارت نیز یکی از آن ها می باشد. فرهنگیان می توانند از طریق مراجعه به سایت card.medu.ir به دریافت کارت شناسایی معلمی خود بپردازند. متقاضیان دریافت کارت می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سامانه به مقاله ای که لینک آن در ادامه قرار داده شده است مراجعه نمایند.

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل my.medu.ir

افرادی که قصد دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل را دارند، ابتدا می بایست به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مای مدیو یا همان حکم کارگزینی my.medu.ir مراجعه نموده و سپس با وارد کردن کد ملی و کد پرسنلی خود و ورود به پورتال شخصی، حکم کارگزینی آموزش و پرورش را دریافت کنند. در ادامه به منظور راهنمایی بیشتر معلمان، نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل my.medu.ir ذکر شده است.

ابتدا در گوگل سایت حکم کارگزینی my.medu.ir را جستجو کنید و پس از ورود به سایت در مرحله بعدی، کدملی و رمز عبور را وارد کرده و وارد پرتال شخصی خود شوید.

فرهنگیان می توانند پس از ورود به پرتال شخصی، از قسمت دریافت حکم کارگزینی، اقدام به دریافت آن نمایند. همچنین در سال جاری با توجه به رتبه بندی معلمان، حقوق نیز متفاوت شده است که معلمان می بایست اقدام به تکمیل مدارک و ارسال آن ها نمایند. متقاضیان می توانند برای اطلاع از جزئیات سامانه رتبه بندی به مقاله ای که لینک آن در ادامه قرار داده شده است مراجعه نمایند.

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته cspf.ir

فرهنگیان بازنشسته برای دریافت حکم کارگزینی می بایست روش دیگری را انجام دهند. کلیه بازنشستگان آموزش و پرورش می توانند با ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی اینترنتی cspf.ir حکم کارگزینی خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنند. همچنین بازنشستگان فرهنگی می توانند با بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان، اقدام به افزایش حقوق خود در حکم کارگزینی cspf.ir نمایند. به منظور راهنمایی بیشتر، در ادامه نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته cspf.ir ذکر شده است.

ابتدا به سایت صندوق بازنشتگی کشوری به نشانی اینترنتی cspf.ir وارد شوید و پس از ورود به سایت اصلی صندوق بازنشستگی کشوری، بر روی گزینه «درگاه خدمات الکترونیک» کلیک نمایید.در مرحله بعدی، بر روی گزینه «حقوق» و سپس بر روی گزینه «دریافت حکم حقوقی» کلیک نمایید.برای ورود به سامانه کافیست که شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب خود را وارد کنید و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

پس از وارد کردن اطلاعات، حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته در سایت حکم کارگزینی cspf.ir قابل مشاهده می باشد. فرهنگیانی که اقدام به بارگذاری مدارک رتبه بندی در سایت مربوطه نموده اند ولی اضافه حقوقی در حکم آن ها در نظر گرفته نشده و یا از رتبه بندی خود ناراضی هستند، می توانند با ثبت اعتراض برای رتبه بندی، اقدام به پیگیری وضعیت خود نمایند. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت اعتراض به مقاله ای که لینک آن در ادامه قرار داده شده است مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط