فرهنگیان

فرهنگیان/دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان ۱۴۰۲ /سامانه حکم کارگزینیcspf.ir

حکم کارگزینی فرهنگیان جهت کسب اطلاع از میزان افزایش حقوق پایه نیروهای استخدامی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است. فرهنگیان شاغل و همچنین بازنشسته می توانند با مراجعه به سایت هایی که در ادامه ذکر می کنیم،

فرهنگیان/دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان ۱۴۰۲ /سامانه حکم کارگزینیcspf.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حکم کارگزینی فرهنگیان جهت کسب اطلاع از میزان افزایش حقوق پایه نیروهای استخدامی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است. فرهنگیان شاغل و همچنین بازنشسته می توانند با مراجعه به سایت هایی که در ادامه ذکر می کنیم،برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

حکم کارگزینی فرهنگیان چیست؟

به طور کلی، حکم کارگزینی سندی است که از طرف سازمان برای افراد استخدام شده صادر می گردد و در آن تعهدات شخص استخدام شده در قبال مافوق (مانند وظایف و خدماتی که باید انجام دهد) و همچنین تعهدات کارفرما یا سازمان نسبت به وی مانند حقوق و دستمزد تعیین می گردد. این حکم تنها ویژه فرهنگیان و ارگان های دولتی نیست بلکه بسیاری از سازمان ها و ارگان های غیر دولتی نیز چنین حکمی را برای کارکنان خود صادر می کنند.

از نظر دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان به سه دسته دانشجو معلمان، شاغلان رسمی و بازنشستگان تقسیم می شوند. فرهنگیان شاغل و دانشجویان و دسته ای که در بازنشستگی به سر می برند امکان دریافت این حکم را هر یک از طریق سایت مختص خود را دارند.

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان ۱۴۰۲

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان ۱۴۰۲

چه زمانی می توان حکم کارگزینی را دریافت کرد؟

علی رغم اینکه این حکم نشان دهنده مواردی است که در برخی موارد بدیهی به نظر بیاید اما چون مطابق با احکام کارگزینی جدید امکان تغییر مندرجات آن به دلیل موارد متفاوتی نظیر ارتقای شغلی، تغییر میزان دستمزد یا تغییر مدرک تحصیلی و… وجود دارد. این سند در بازه های زمانی ای که ممکن است یک سال یا شش ماه یک بار باشد، منتشر می گردد. به طور کلی و با توجه به روند سال های گذشته احتمال انتشار این سند در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ بیشتر است.

سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان ۱۴۰۲

برای دریافت حکم کارگزینی در سال ۱۴۰۲، فرهنگیان شاغل و بازنشسته باید از طریق سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان اقدام نمایند. حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل از طریق سایت my.medu.ir و فرهنگیان بازنشسته توسط سامانه csfpa.ir صادر می شود. در ادامه، لینک مستقیم ورود به سایت های مذکور را قرار داده ایم و به معرفی خدمات آن ها می پردازیم.

سامانه حکم کارگزینی my.medu.ir

در سال های اخیر و با پیشرفت فضای مجازی و دنیای اینترنت، اکثر امور و ادارات به سمت غیرحضوری شدن پیش می روند. آموزش و پرورش نیز از این قاعده مستثنی نیست و تعدادی سامانه مثل سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir راه اندازی نموده است.

سامانه حکم کارگزینی برای ۳ دسته از افراد جامعه طراحی شده که شامل فرهنگیان، دانش آموزان و مردم عادی می باشد. در سایت مذکور خدمات زیادی به کاربران ارائه می شود که یکی از آن ها دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل می باشد. همچنین علاوه بر دریافت حکم کارگزینی، فرهنگیان با ورود به پورتال خود می توانند از امکاناتی نظیر آن چه که در ادامه مطلب ذکر شده بهره مند شوند.

حکم شاغلین
دریافت فیش حقوقی فرهنگیان
نتیجه رتبه بندی
ضمن خدمت
کارت پرسنلی
و…

سامانه حکم کارگزینی cspf.ir

همان طور که گفته شد، فرهنگیان بازنشسته برای دریافت حکم کارگزینی خود باید به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس cspf.ir مراجعه کنند. این سامانه علاوه بر صدور حکم کارگزینی، خدمات متنوعی به افراد ارائه می دهد که در ادامه چند مورد از آن ها را ذکر کرده ایم.

فیش حقوقی
گواهی کسر از حقوق
خدمات بیمه ای
تسهیلات مالی مثل پرداخت وام
تخفیفات گردشگری، هتل ها و…
خدمات فرهنگی
و…

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان my.medu.ir

همانطور که ذکر کردیم، دریافت این حکم به صورت غیرحضوری و اینترنتی است. این حکم برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته در سایت های مختص به خود صورت می پذیرد که در ادامه، مراحل دریافت آن را به صورت تصویری قرار داده ایم.

اما فرهنگیان شاغل برای دریافت این حکم خود بایستی وارد سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir شوند. همچنین فرهنگیان شاغل برای ورود به سامانه حکم کارگزینی، باید از کد ملی و رمز عبور خود استفاده کنند که رمز عبور همان کد پرسنلی آن ها است.

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل ۱۴۰۲

کسانی که جزء شاغلین فرهنگی می باشند، امکان دریافت این فرهنگیان شاغل مطابق با راهنمای تصویری زیر را دارند.پس از مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir و انتخاب نقش فرهنگی، وارد کردن کد ملی و رمز عبور به پورتال خود وارد می شوید. (شاغلان فرهنگی برای انجام این کار به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارند که باید آن ها را از اداره آموزش و پرورش یا مدیر مدرسه دریافت کنند.)

 

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط