۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸

معاون فرهنگی سیاسی حوزه علمیه خراسان: مدارس حوزه خراسان، به پایگاه‌های مهارتی تبدیل شوند

معاون فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان در مراسم تقدیر از اساتید برتر مرکز مهارت‌های آموزی این حوزه، ابراز کرد: فعالیت‌های اجرایی باید به مدارس منتقل و پایگاه مهارتی شوند.

معاون فرهنگی سیاسی حوزه علمیه خراسان: مدارس حوزه خراسان، به پایگاه‌های مهارتی تبدیل شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، معاون فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان در مراسم تقدیر از اساتید برتر مرکز مهارت‌های آموزی این حوزه، ابراز کرد: فعالیت‌های اجرایی باید به مدارس منتقل و پایگاه مهارتی شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مقامی در مراسم تقدیر از اساتید برتر مرکز مهارت‌های آموزی این حوزه، بیان کرد: با توجه به تأکیدات آیت‌الله سیدمصباح عاملی، مدیر این حوزه، طلاب باید در چهار عرصه‌ی دانشی، بینشی، ارزشی و معرفتی رشد لازم را پیدا کنند تا بتوانند طلبه اثربخش در جامعه باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان بابیان اینکه فراگیری مهارت‌ها، لازمه‌ی فعالیت‌های اجتماعی طلاب است که رهبر معظم انقلاب نیز آن را طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، تأکید کردند، افزود: در برنامه‌های پیش رو، آموزش مهارت‌های طلاب، جدی‌تر پیگیری خواهد شد و مجموعه خدمات مهارتی به لحاظ کمی و کیفی در ساختارهای جدید، با توسعه قابل‌توجهی ارتقا می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقامی به پیگیری در خصوص ثبت اسامی اساتید مرکز مشاوره و مهارت‌های این حوزه و سابقه‌ی آن‌ها اشاره و ابراز کرد: آنچه در فعالیت‌های ستادی باید انجام شود، برنامه‌ریزی کلان و ساماندهی اجرای آن است و همه مدارس علمیه خراسان باید پایگاه‌های مهارتی شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های تحولی پیش رو، راه‌اندازی مرکز آموزش مهارت‌ها در دو استان خراسان جنوبی و شمالی می‌باشد که به‌زودی خبرهای خوبی نسبت به آن‌ها، انعکاس خواهد یافت.

گفتنی است، در این جلسه، از حجت‌الاسلام مهندس دوراندیش، مربی فناوری اطلاعات و خانم شادکام پور، مربی طراحی دوخت به خاطر همراهی شایسته با مرکز آموزش در ارائه خدمات آموزشی به طلاب و خانواده‌های و عموم شهروندان، به‌خصوص در عرصه آموزش مجازی آنلاین و آفلاین تقدیر به عمل آمد.

مطالب مرتبط