۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳

حمله مسلحانه به هافبک لاتزیو در روز روشن!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این بازیکن ملی پوش ۲۵ ساله کروات از ماشین خود در رستوران جانی میکالوسی پیاده شد که مردی نقابدار با کلاه ایمنی موتورسیکلت به او نزدیک می شود‌‌. اسلحه ای روی دنده های باشیچ قرار داده شده و بازیکن مج...

توما باشیچ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این بازیکن ملی پوش ۲۵ ساله کروات از ماشین خود در رستوران جانی میکالوسی پیاده شد که مردی نقابدار با کلاه ایمنی موتورسیکلت به او نزدیک می شود‌‌. اسلحه ای روی دنده های باشیچ قرار داده شده و بازیکن مجبور می شود ساعت رولکس خود را تحویل دهد. سپس سارق سریعاً سوار موتور شده و صحنه را ترک می‌کند.

این حادثه در ساعت ۱۳:۳۰ به وقت محلی در منطقه مرفه پاریولی رم رخ داد. در واقع نکته عجیب ماجرا همین بود که برخلاف این دست اتفاقات باشیچ در هنگام روز مورد حمله مسلحانه قرار گرفته است.

پیش از این نیز شاهد اتفاقاتی از این دست در ایتالیا بوده ایم. در چند ماه گذشته مشاهده شده که خانه چند بازیکن هنگامی که آنها در ترکیب تیم های خود به میدان می‌رفتند مورد سرقت قرار گرفته و حالا این اتفاق برای توما باشیچ به شکل متفاوتی رقم خورده است.

بر اساس ادعای رسانه های ایتالیایی تحقیقات درباره سرقت مسلحانه از هافبک کروات لاتزیو آغاز شده و پلیس شهر رم قصد دارد هر طور که شده سارق را دستگیر کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط