۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸

اتفاق عجیب برای همسر سابق آبراموویچ/ مخفی شدن از ترس پایان یافتن زندگی رؤیایی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،همسر سابق رومن آبراموویچ، الیگارش روسی، در یکی از عمارت‌های خود در لندن پنهان شده و نگران این است که تحریم‌ها ثروت ۵۰۰ میلیون پوندی او را هدف قرار دهد. این موضوع را یکی از اعضای گارد امنیتی سابق او...

اتفاق عجیب برای همسر سابق آبراموویچ/ مخفی شدن از ترس پایان یافتن زندگی رؤیایی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،همسر سابق رومن آبراموویچ، الیگارش روسی، در یکی از عمارت‌های خود در لندن پنهان شده و نگران این است که تحریم‌ها ثروت ۵۰۰ میلیون پوندی او را هدف قرار دهد.

این موضوع را یکی از اعضای گارد امنیتی سابق او به نشریه «سان» گفت. این سرباز سابق که سال‌ها با این سرمایه‌دار به دور دنیا سفر کرد، می‌گوید ایرینا آبراموویچ اکنون در ترس زندگی می‌کند چراکه سبک زندگی مجلل او در خطر است. ایرینای ۵۵ ساله دارای ۵ فرزند از رومن آبراموویچ است و در سال ۲۰۰۷ از او طلاق گرفت.

دارایی‌های آبراموویچ در بریتانیا مسدود شده و کشتی تفریحی یک میلیارد پوندی او به نام Eclipse اخیراً در دریای مدیترانه دیده شده است.

ایرینا به خاطر پول‌های همسر سابقش تحت فشار رسمی قرار نگرفته است. از عادت او به خرید از هارودز می‌توان سبک زندگی فوق لوکس او را تصور کرد. می‌گویند ایرینا مشتری شماره ۱ هارودز است و لباس‌های طراحی شده می‌پوشید.

این افسر سابق گارد امنیتی اضافه کرد: «ایرینا معمولاً هر شب در شهر می‌چرخد. حالا اما نمی‌داند کجا برود. می‌ترسد که روزهایش در بریتانیا برای همیشه به پایان برسد.»

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط