۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

پرسپولیس در این صورت ضربه می خورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی، رضا جباری در خصوص شرایط پرسپولیس در این فصل اظهار داشت: تیم‌های پرسپولیس و استقلال همیشه مورد توجه حریفان قرار دارند و هر تیمی مقابل سرخابی‌ها همیشه با انگیزه بازی می‌کنند به هم...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی، رضا جباری در خصوص شرایط پرسپولیس در این فصل اظهار داشت: تیم‌های پرسپولیس و استقلال همیشه مورد توجه حریفان قرار دارند و هر تیمی مقابل سرخابی‌ها همیشه با انگیزه بازی می‌کنند به همین دلیل بازی دو تیم مطرح استقلال و پرسپولیس با بعضی از حریفان حواشی دارد.

وی افزود: فولاد به لحاظ فنی نمی‌توانست مقابل پرسپولیس برنده باشد و همین دلیل به حواشی روی آورد و توانست ۳ امتیاز را کسب کند. البته حریف دوندگی زیادی داشت اما آنچه مشهود بود این بود که جنگ روانی عامل پیروزی این تیم خوزستانی بود.

جباری در ادامه خاطرنشان کرد: تیم آلومینیوم حریف این هفته سرخپوشان کپی تیم فولاد است و می‌خواهد امتیاز کسب کند. در حال حاضر کسب سه امتیاز نیاز مبرم برای همه تیم‌ها است و اگر شده با دعوا و حاشیه هم شده در فوتبال ایران می‌خواهند امتیاز کسب کنند. در واقع در فوتبال آشفته ایران چنین مسائل حاشیه‌ای جواب می‌دهد.

هافبک اسبق پرسپولیس ادامه داد: حریفان می‌خواهند تا با جو حاشیه‌ای فضای را ایجاد کنند و به پرسپولیس ضربه بزنند. سرخپوشان باید مقابل آلومینیوم با تمرکز بازی کنند و حواسشان جمع باشد تا درگیر مسائل حاشیه‌ای نشوند. شرایط روحی بسیار مهم است در بازی‌های لیگ پرسپولیس اگر استرس داشته باشد ضرر می‌کند.

جباری در پایان گفت: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین است و بخت اول قهرمانی به شمار می‌رود با یک شکست نباید تغییر تحولات ایجاد شود. شاید این شکست یک تلنگر به موقع به پرسپولیس بود تا برای مسائل حاشیه‌ای نیز برنامه داشته باشد و بازیکنان به همراه مربیان نباید اسیر جو روانی شوند. امیدوارم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند هر سه امتیاز را کسب کند و به صدر نشینی خود ادامه دهد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار