۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲

مورایس: خودمان را قهرمان نمی‌دانیم چون…

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از پیروزی ارزشمند و دشوار تیمش برابر نفت آبادان با حضور در نشست خبری، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. مورایس: خودمان را قهرمان نمی‌دانیم چون… مورایس د...

مدیرعامل پرسپولیس به جای ساکت؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از پیروزی ارزشمند و دشوار تیمش برابر نفت آبادان با حضور در نشست خبری، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مورایس: خودمان را قهرمان نمی‌دانیم چون…

مورایس در ابتدا در خصوص بازی گفت: “شب همگی بخیر. به افرادی که در کنفرانس قبلی نبودن هم سال نو و ماه رمضان را تبریک می‌گویم. در مورد بازی بخواهم صحبت کنم، به تیم تبریک می‌گویم چون مهم‌ترین چیز شروع سال جدید با برد بود. در کنفرانس خبری قبل از بازی گفتم بازی ساده‌ای نخواهد بود و همین‌طور هم شد چون تیم حریف از آخرین شانس خود برای بقا در لیگ استفاده می‌کرد و در چنین مواقعی یک قدرت مضاعف پیدا می‌کنند و دیدیم همان‌طور هم بود. هفته‌های آخر آماده‌سازی برای لیگ سخت بود چون شش بازیکن داشتیم که دور از ما بودند و این یک فاکتور اضافه است که شرایط را برای ما آسان‌تر نکرد. همه این‌ها را در کنار هم بگذاریم، هدف برد بود و به آن رسیدیم و باید برای بازی بعد آماده شویم. یک هیچ بردیم ولی دو سه موقعیت هم داشتیم که باید استفاده می‌کردیم ولی فوتبال همین است. تبریک می‌گویم بابت جنگی که نفت انجام داد و آرزوی موفقیت دارم برای آن‌ها در ادامه لیگ.”

مورایس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نتیجه بازی امروز شکننده بود و آیا برای یک-هیچ برنامه‌ریزی کردند که موقعیت دیگری ایجاد نکردند، گفت: “من چیزی را برنامه‌ریزی نکرده بودم. من بازی نکردم، بازیکنانم بازی کردند. اگر گل می‌زدند که می‌زدند. اگر به برنامه‌ریزی من بود، هر بازی را پنج بر صفر می‌بردیم. (باخنده)”

سرمربی سپاهان در مورد این پرسش که ممکن است بازیکنانش کار را تمام شده بدانند نیز گفت: “نه این‌طور نیست. من فکر می‌کنم شش هفته دیگر از لیگ باقی مانده و هر بازی یک فینال است. من فکر می‌کنم شما نمی‌توانید خودتان را قهرمان بدانید وقتی هنوز ۱۸ امتیاز از لیگ باقی مانده است.”

سوال بعدی از مورایس در خصوص سبک بازی محتاطانه این تیم بعد از گلزنی و احتمال مواجهه با مشکل در برابر تراکتور بود که سرمربی پرتغالی گفت: “امروز بازی مقابل صنعت بود. بازی مقابل تراکتور فرق دارد چون هر بازی متفاوت است. امروز تیمی مقابل ما بود که چیزی برای از دست دادن نداشت. امروز صنعت برای یک امتیاز می‌جنگید ولی ما برای سه امتیاز. ما باید حمله می‌کردیم ولی به شرطی که گل نخوریم.”

وضعیت آمادگی سلمانی و نقش این بازیکن در سپاهان مورایس سوال بعدی بود که با این پاسخ همراه شد: “فوتبال همین است. یک سری بازیکنان بازی می‌کنند و یک سری نه. یاسین هم بازیکن تیم است. وقتی که بازی می‌کند با تمام وجود بازی می‌کند و وقتی بازی نمی‌کند هم متعلق به تیم است. چون بازیکنی که یک تیم را قهرمان می‌کند، بازیکنی است که در اختیار تیم باشد.”

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار