۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶

ورزشی

کریستیانو رونالدو | اقدام عجیب هوادار رونالدو

رونالدو کیست؟/ هوادار او برای دیدنش جه کرد که اخبار ورشی را ترکاند. تمامی اینها را در اندیشه معاصر دنبال کنید

کریستیانو رونالدو | اقدام عجیب هوادار رونالدو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رونالدو یکی از بازیکنان خوب است رونالدو از چهره های مشهور در دنیای فوتبال است که در ادامه با زندگی او در کودکی و نیز زندگی فوتبالی و خانوادگی او بیشتر آشنا می شویم. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

اوایل زندگی

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو در ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ در محلهٔ سائو پدرو در فونشال، پایتخت مادیرا، به دنیا آمد و در محلهٔ نزدیک سانتو آنتونیو بزرگ شد. او چهارمین و کوچک‌ترین فرزند ماریا دولورس دوس سانتوس ویویروس دا آویرو (آشپز) و خوزه دینیس آویرو (باغبان شهرداری و مدیر تدارکات پاره‌وقت) است.مادربزرگ او از طرف پدرش، ایزابل دا پیده، اهل جزیرهٔ سائو ویسنته، کیپ ورد بود. او یک برادر بزرگتر به نام هوگو و دو خواهر بزرگتر به نام‌های آلما و لیلیانا کاتیا دارد. مادرش می‌گوید که به دلیل فقر، اعتیاد پدرش به الکل و داشتن بیش از حد فرزند تا آن زمان، می‌خواست او را سقط کند اما پزشکش از انجام این عمل امتناع کرد.رونالدو در یک خانواده مسیحی کاتولیک و فقیر بزرگ شد و اتاقش با تمام خواهر و برادرهایش مشترک بود.

رونالدو

رونالدو

در کودکی، رونالدو از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ برای آندورینیا بازی کرد، که در آن‌جا پدرش مدیر تدارکات بود. و بعداً دو سال را با باشگاه ناسیونال گذراند. در سال ۱۹۹۷، او در ۱۲ سالگی برای آزمونی سه‌روزه به اسپورتینگ رفت و مدتی بعد قراردادی به مبلغ ۱٫۵۰۰ پوند امضا کرد.او سپس از مادیرا به آلکوشاچی در نزدیکی لیسبون نقل مکان کرد تا به آکادمی جوانان اسپورتینگ بپیوندد. در ۱۴ سالگی، او معتقد بود که توانایی بازی کردن به صورت نیمه حرفه‌ای را دارد و با مادرش موافقت کرد که تحصیلات خود را متوقف کند و کاملاً روی فوتبال تمرکز کند رونالدو به عنوان یک دانش‌آموز زندگی پردردسری داشت، و با اقامت در منطقه لیسبون به دور از خانواده، نتوانست تحصیلات خود را بیشتر از کلاس ششم ادامه دهد. او در بین دانش‌آموزان مدرسه محبوب بود؛ با این حال، پس از پرتاب صندلی به سمت معلمش که به گفته‌اش به او «بی‌احترامی» کرده بود، اخراج شد. یک سال بعد تشخیص داده شد که او مبتلا به تاکی‌کاردی است، شرایطی که ممکن بود او را مجبور به ترک فوتبال کند؛ رونالدو تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت که در آن از لیزر برای سوزاندن چندین مسیر قلبی به یک مسیر استفاده شد و میزان تپش قلب در حال استراحت او را تغییر داد. او ساعاتی پس از عمل از بیمارستان مرخص شد و چند روز بعد تمرینات خود را از سر گرفت.

ازدواج کریستیانو رونالدو با جورجیانا

ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجیانا رودریگز ممکن است در هر زمانی برگزار شود. رونالدو فوتبالیست پرتغالی اعتراف کرد که در ماه آینده بالاخره می توانند ازدواج کنند. رونالدو از اطمینان ۱۰۰ درصدی اش گفت که عروسی آنها ممکن است در ماه آینده برگزار شود. جورجیانا شریک زندگی کریستیانو به تازگی تولد ۲۸ سالگی اش را با ستاره منچستریونایتد جشن گرفته بود.

هواداری که برای دیدن رونالدو ۳۶ ذور پیاده روی کرد

یک هوادار هندی کریستیانو رونالدو، در اقدامی جالب فاصله بین دبی تا ریاض را به مسافت ۱۲۰۰ کیلومتر به صورت پیاده طی کرده و راهی اول پارک، ورزشگاه خانگی النصر عربستان شده است.

او برای رسیدن به محل دیدارهای بازیکن محبوبش ۳۶ روز پیاده‌روی کرده است.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط