۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲

خطیبی و رد پیشنهادات بعد از جدایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رسول خطیبی که از ابتدای فصل تا پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر هدایت تیم فوتبال آلومینیوم اراک را برعهده داشت و پس از آن تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه گرفت، احتمالاً تا پایان فصل جاری مجدداً مس...

خطیبی و رد پیشنهادات بعد از جدایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رسول خطیبی که از ابتدای فصل تا پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر هدایت تیم فوتبال آلومینیوم اراک را برعهده داشت و پس از آن تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه گرفت، احتمالاً تا پایان فصل جاری مجدداً مسئولیت کادر فنی تیمی را نمی‌پذیرد.

خطیبی که در نیم‌فصل اول لیگ بیستم همراه با آلومینیوم ۲۵ امتیاز و امسال هم ۲۶ امتیاز در دوران حضورش در این تیم به دست آورد، پس از جدایی از آلومینیوم اراک فعلا سرمربیگری تیمی را برعهده نگرفته است.

سرمربی سابق تراکتور و آلومینیوم که در نیم‌فصل نیز صحبت از حضورش روی نیمکت تیم‌هایی همچون سپاهان، ذوب‌آهن و خیبر خرم‌آباد بود، پس از فسخ قراردادش با اراکی‌ها پیشنهاد فجرسپاسی را رد کرد و حالا نیز قصد ندارد به نفت مسجدسلیمان برود.

رسول خطیبی در گفت‌وگوی کوتاه با “ورزش سه”، در این باره عنوان کرد: از حُسن اعتماد مدیران باشگاه‌های فجر سپاسی و نفت مسجدسلیمان تشکر می‌کنم و از پیام‌های محبت‌آمیز مردم خوب شهرهای شیراز و مسجدسلیمان سپاسگزارم، اما فعلاً قصد استراحت دارم و پس از آن تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط