۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶

خبر خوش برای استقلالی ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ پیمان بابایی مهاجم ثابت استقلال در بازی با نساجی که از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود روز گذشته بعد از چند روز غیبت به تمرین آبی ها برگشت. به گزارش پارس فوتبال، این می تواند خبر ا...

ریکاردو ساپینتو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ پیمان بابایی مهاجم ثابت استقلال در بازی با نساجی که از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود روز گذشته بعد از چند روز غیبت به تمرین آبی ها برگشت.

به گزارش پارس فوتبال، این می تواند خبر امیدوار کننده برای کادر فنی استقلال و هم چنین طرفداران تیم باشد به این خاطر که پیمان بابایی در بازی با نساجی نشان داد با بازی در نوک خط حمله آبی ها عجین شده است و می تواند خواسته های کادر فنی را بر آورده کند.

ساپینتو در بازی های ابتدایی از وجود سجاد شهباززاده در نوک خط حمله استقلال بهره برد اما بعد از عدم گلزنی این بازیکن در بازی های متوالی تصمیم سرمربی پرتغالی تیم آبی بر آن شد که پیمان بابایی در این پست بازی کند. پیمان بابایی در بازی با پیکان فاصله چندانی با گلزنی نداشت و یک موقعیت خوب را از دست داد. البته او در این بازی گل هم زد که توسط داور مردود اعلام شد و سرانجام در بازی با نساجی توانست نام خود را به عنوان گلزن استقلال ثبت کند.

پیش بینی می شود در صورت رفع مصدومیت کامل بابایی او در بازی با گل گهر هم گزینه اول ساپینتو در نوک خط حمله باشد. پیمان بابایی در تمرین دیروز استقلال علاوه بر انجام تمرینات اختصاصی وارد زمین شد و پا به توپ کار کرد تا نشان دهد در مصاف با گل گهر شانس زیادی برای بازی دارد.

 اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار