۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵

حمله تند و بی سابقه پیشکسوت شیاطین سرخ به رونالدو+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حمله تند و بی سابقه پیشکسوت شیاطین سرخ به رونالدو+جزئیات. تدی شرینگهام بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پید...

حمله تند و بی سابقه پیشکسوت شیاطین سرخ به رونالدو+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حمله تند و بی سابقه پیشکسوت شیاطین سرخ به رونالدو+جزئیات. تدی شرینگهام بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.

حمله شدید پیشکسوت منچستریونایتد به رونالدو : باید در زمستان بروی

مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان قطعا برای او تبعاتی جدی در پی خواهد داشت. رونالدو در این مصاحبه مقابل دوربین تایید کرد که برای سرمربی یونایتد احترامی قائل نیست و باشگاه سعی دارد او را مجبور به ترک منچستریونایتد کند.

این مصاحبه به احتمال زیاد به معنای پایان دوران حضور او در شیاطین سرخ خواهد بود. اکثر شایعات حاکی است که رونالدو مصمم است در ماه ژانویه یونایتد را ترک کرده و مدیر برنامه‌های او مدتی است مذاکره با مقصدهای احتمالی ستاره پرتغالی را آغاز کرده است.

تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، در انتقاد از رونالدو به دیلی میل گفت:

دیگر باید به شکل قطعی گفت که زمان رفتن رونالدو از یونایتد رسیده است و راه برگشتی نیست. معتقدم او باید در تابستان و قبل از شروع فصل جدا می شد ولی مدیران باشگاه اشتباه کردند و سعی کردند او را حفظ کنند. مشخص بود رونالدو روی تیم تمرکز ندارد و فکر و ذهنش جدایی است. زبان بدنش گویای همه چیز بود و حالا دیگر باید برود.

شیاطین سرخ

شیاطین سرخ

شرینگهام ادامه داد:

رونالدو دلیلی برای گلایه ندارد. او رسما به مربی اش بی احترامی می کند و دلایل موجهی هم برای این بی احترامی عنوان نکرد. اطمینان دارم که خیلی از هواداران یونایتد حالا از او ناامید شده اند و او را دیگر در تیم محبوب‌شان نمی خواهند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط