اخبار اقتصادی

بنزین/سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد/وضعیت عادی پمپ بنزین‌های سطح شهر یزد

در کارت‌های هوشمند سوخت بنزین شخصی شارژ شد این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شده است.

بنزین/سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد/وضعیت عادی پمپ بنزین‌های سطح شهر یزد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، کارت‌های هوشمند سوخت بنزین شخصی شارژ شد این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شده است.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شده است.

سهمیه‌بندی بنزین بر اساس واریز ۶۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی خودروهای بنزین‌سوز و ۲۵ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت موتورسیکلت‌ها که از ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

مبلغ یارانه معیشتی بنزین چقدر است؟

مبلغ یارانه معیشتی بنزین چقدر است؟

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره است. همچنین در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت دولت سعی دارد که کارت جایگاه‌های سوخت را بسیار محدود کند و مردم از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند.

یزد-

به‌دنبال عملیات پهپادی و موشکی ایران به اسراییل، شایعه شلوغی و تعطیلی پمپ بنزین‌ها در شهرهای مختلف از جمله یزد در فضای مجازی در حال گردش است اما گزارش مهر این شایعه را تکذیب می‌کند.

به نقل از وزارت نفت، جعفر سالاری‌نسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به ازدحام در بعضی جایگاه‌های عرضه سوخت پس از حمله‌های موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در شامگاه شنبه (۲۶ فروردین‌ماه)، گفت: عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور طبق روال عادی در حال انجام است و کمبودی در زمینه ذخایر و موجودی جایگاه‌ها وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش مصرف بنزین از شامگاه شنبه تأکید کرد: کمبودی در زمینه تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد و مردم در این باره نگرانی نداشته باشند.

 

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط