۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳

تراکتور را سورپرایز کردیم/ تکرار پنالتی‌ها صحیح بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از مهر ،تراکتور را سورپرایز کردیم/ تکرار پنالتی‌ها صحیح بود. خسرو حیدری پس از پیروزی دو بر یک استقلال برابر تراکتور در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: برعکس دیدار هفته پیش که خیلی خوب نبودیم د...

گزینه نام آشنا در لیست استقلال ؛ پلن B روی میز مصطفی آجورلو / آغاز مذاکره با جانشین فرهاد مجیدی / جانشین نکونام در استقلال کیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از مهر ،تراکتور را سورپرایز کردیم/ تکرار پنالتی‌ها صحیح بود. خسرو حیدری پس از پیروزی دو بر یک استقلال برابر تراکتور در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: برعکس دیدار هفته پیش که خیلی خوب نبودیم در این بازی در اکثر مواقع بازی دست ما بود و می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه برنده شویم اما متأسفانه بدشانس بودیم و چند توپ ما وارد دروازه تراکتور نشد.

وی افزود: در یک صحنه بد گل را دریافت کردیم و خوشحالم که بازیکنان ما دوباره به شرایط خوب برگشتند و این گل باعث نشد تا بازی را از دست بدهند.

حیدری ادامه داد: امروز توانستیم تراکتوری که هفته قبل ما را شکست داده بود سورپرایز کنیم و با این برد هم هوادارانمان را خوشحال کرده و هم یک گام به قهرمانی در جام حذفی نزدیک شویم.

وی در مورد اتفاقات و درگیری‌هایی که در طول بازی و خصوصاً بعد از گرفتن پنالتی توسط داور و تکرار پنالتی‌ها صورت گرفت گفت: بعضی برخوردها طبیعی است و در فوتبال اجتناب ناپذیر است اما باید به رأی داور احترام بگذاریم. در فیلم‌های منتشر شده شاهد بودیم که دروازه بان تراکتور چند گام به بیرون آمده بود و همین مسئله باعث تکرار ضربه شد اما در مجموع قضاوت داور خوب بود و توانست سوت‌های درستی را در این دیدار بزند.

وی تاکید کرد: این اتفاقات نشان می‌دهد که فوتبال ما هر روز بیشتر از گذشته به سیستم VAR نیاز دارد زیرا با این سیستم خیلی از مشکلات و این جنجال‌ها برطرف خواهد شد.

وی در پایان و در خصوص دیدار آینده استقلال برابر سپاهان از هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: باید برد برابر تراکتور را فراموش کرده و تمام تمرکزمان را بر روی آن دیدار بگذاریم. بازی سختی در پیش خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم با تمرینات خوب و آمادگی کامل به مصاف سپاهان خوب رفته و این دیدار را با پیروزی به پایان رسانده تا شرایط مان در جدول لیگ برتر بهتر از قبل شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط