اخبار استخدامی

آزمون استخدام/راهنمای آمادگی برای مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش/ظرفیت ۵ هزار نفری جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

از روز اعلام نتایج آموزگاری پیام های زیادی از سوی پذیرفته شدگان به واحد پشتیبانی ایران استخدام مبنی بر ابراز نگرانی در خصوص احتمال پایین پذیرش نهایی در پروسه جذب داشتیم؛

آزمون استخدام/راهنمای آمادگی برای مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش/ظرفیت ۵ هزار نفری جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،از روز اعلام نتایج آموزگاری پیام های زیادی از سوی پذیرفته شدگان به واحد پشتیبانی ایران استخدام مبنی بر ابراز نگرانی در خصوص احتمال پایین پذیرش نهایی در پروسه جذب داشتیم؛برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

رقابت کمتر در مرحله ارزیابی تکمیلی!

 به دو علت رقابت در مرحله ارزیابی تکمیلی استخدام ساده تر هست:

۱. نتایج آزمون کتبی ۳ برابر ظرفیت جذب اعلام شده و این به این معناست که یک سوم از این تعداد جذب نهایی سازمان خواهند شد و به نسبت آزمون کتبی، شدت رقابت کمتر هست.

استخدام

فرم پیش ثبت نام ۱ استخدام

۲. بسیاری از افرادی که در این مرحله پذیرفته شدند در مرحله بررسی مدارک، با مشکل نقص مدارک مواجه شده و از دور رقابت حذف می‌شوند و یا امتیازاتشون به دلیل عدم ارائه مدرک کاهش پیدا می‌کند!

زمان کافی برای مطالعه مباحث ارزیابی تکمیلی و گزینش!
 با توجه به بازه زمانی ۷ روزه بارگذاری مدارک و همچنین دعوت تدریجی به مصاحبه، امسال به نسبت سال گذشته زمان بیشتری برای مطالعه و کسب آمادگی جهت حضور در کانون ارزیابی تکمیلی و گزینش وجود در اختیار دارید.

بهترین منبع مطالعاتی ارزیابی تکمیلی و گزینش
 این نوید و به عزیزانی که به دنبال منبعی کامل و جامع شامل تمام رویدادهای روز ارزیابی و همچنین مصاحبه عمومی و گزینش هستند، می‌دهیم که با تلاش کارشناسان واحد آموزشی ایران استخدام، کتاب جامع ارزیابی تکمیلی آموزش و پرورش در برگیرنده تمام مباحث ارزیابی و گزینش آموزگاری منتشر شد.

 از هم اکنون مطالعه برای آمادگی این مرحله را شروع کنید؛ این تضمین را به شما می‌دهیم که با استفاده از متد معرفی شده این کتاب از مرحله ارزیابی تکمیلی و مرحله گزینش (عقیدتی، سیاسی) با موفقیت گذر خواهید کرد.

رجبعلی برزویی اظهار کرد:

۸ هزار دکترمعلم درخواست تبدیل وضعیت و عضویت در هیات علمی دانشگاه فرهنگیان را داشتند که ۹۰۰ نفر شرایط لازم را داشته و در مصاحبه‌ها امتیازهای لازم را به دست آوردند. از این تعداد ۳۰۰ نفر تا مهر امسال تبدیل وضعیت شده و از دکترمعلمی به عنوان عضو هیات علمی جذب خواهند شد.

وی افزود: انشاالله بتوانیم تا پایان امسال از ظرفیت ۵ هزار نفر عضو هیات علمی که برای دانشگاه پیش‌بینی شده است، ۳ هزار نفر را جذب کنیم و نسبت هیات علمی را در حداقل بالای ۵۰ درصد از رشته‌ها به نسبت مصوب ۱ به ۳۰ برسانیم.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط