۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷

تراکتور درخواست شبانه استقلال را رد کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از آنا؛ شب گذشته در آخرین روز نقل و انتقالات باشگاه ها آخرین فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را انجام دادند. در همین راستا مسئولان باشگاه استقلال که نتوانسته بودند هیچ بازیکنی را جذب کنند و د...

ادعای تراکتوری ها پس از فاجعه بازی با پرسپولیس | ادعای عجیب و جنجالی این تراکتوری برای فرار پرسپولیس از زمین ! / پرسپولیس تنبیه شود!!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از آنا؛ شب گذشته در آخرین روز نقل و انتقالات باشگاه ها آخرین فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را انجام دادند. در همین راستا مسئولان باشگاه استقلال که نتوانسته بودند هیچ بازیکنی را جذب کنند و در خارج کردن نام یکی از بازیکنانشان از فهرست دچار استیصال شده بودند، به فکر معاوضه بازیکن بودند اما در این اقدام ناکام ماندند.

شب گذشته یکی از مسئولان استقلال در رایزنی با باشگا تراکتور پیشنهاد جذب محمد قنبری بازیکن تراکتور در ازای سیاوش یزدانی مدافع آبی ها را داده بود که مسئولان تراکتور این پیشنهاد را رد کردند.

مسئولان استقلال که همه درها را به روی خود بسته دیدند در نهایت در لحظات آخر نقل و انتقلات قرارداد سیاوش یزدانی را یک طرفه فسخ کردند تا بتوانند با جذب بازیکن آزاد تیم خود را تقویت کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار