۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲

برای دربی جام حذفی داور خارجی واجب است

[ad_1] خبرورزشی – فرهاد اشراقی؛ با توجه به اتفاقات داوری در لیگ برتر و اعتراض اکثر تیم‌ها و البته با توجه به نبود سیستم کمک داور ویدیویی مسلما هر داوری برای دربی جام حذفی انتخاب شود، حتی قبل از بازی وارد چالش و حاشیه‌های زیادی می‌شو...

برای دربی جام حذفی داور خارجی واجب است

[ad_1]

خبرورزشی –

فرهاد اشراقی؛ با توجه به اتفاقات داوری در لیگ برتر و اعتراض اکثر تیم‌ها و البته با توجه به نبود سیستم کمک داور ویدیویی مسلما هر داوری برای دربی جام حذفی انتخاب شود، حتی قبل از بازی وارد چالش و حاشیه‌های زیادی می‌شود در مورد این که چرا در دربی‌های تهران از داور خارجی استفاده نمی‌شود، زیاد گفته و نوشته شده است و موافقان و مخالفان این قضیه هر کدام استدلال‌های خاص خود را دارند که محترم است اما در شرایط فعلی واقعا جو مناسبی برای داوری فوتبال ایران وجود ندارد و هر داوری برای دربی جام حذفی انتخاب شود، با دردسرهای عظیم مواجه خواهد شد.

داور خارجی این حسن را دارد که نه قبل از بازی متهم می‌شود و نه بعد از بازی از پرسپولیسی یا استقلالی بودن او گفته می‌شود. اما داور ایرانی هر کس که باشد بلافاصله هواداران دو تیم در فضای مجازی اشتباهات قبلی او برای تیمشان را بزرگ کرده و به وی حمله خواهند کرد. این مسئله به طور حتم روی قضاوت داور ایرانی در بازی حساس ۲۴ تیرماه هم اثر خواهد گذاشت پس منطق حکم می‌کند که حداقل برای این بازی داور خارجی بیاوریم و سری که درد نمی‌کند را دستمال نبندیم.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط