۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸

پولادگر توضیح داد: وزارت به کرمان هم آدم فرستاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، سیدمحمد پولادگر که برای مراسم اهدای کاپ قهرمانی در استادیوم وطنی قائمشهر حاضر شده بود، در خصوص اینکه اگر سپاهان قهرمانی می شد، چه اتفاقی می افتاد، عنوان کرد: آقای سیروس احمدی، مدیر امور باشگاههای...

پولادگر توضیح داد: وزارت به کرمان هم آدم فرستاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، سیدمحمد پولادگر که برای مراسم اهدای کاپ قهرمانی در استادیوم وطنی قائمشهر حاضر شده بود، در خصوص اینکه اگر سپاهان قهرمانی می شد، چه اتفاقی می افتاد، عنوان کرد: آقای سیروس احمدی، مدیر امور باشگاههای وزارت ورزش در کرمان حضور داشتند و اگر این اتفاق می افتاد، در حضور ایشان مراسم برگزار می شد.
وی در خصوص اینکه مازندران با پتانسیل بالا یک استادیوم بزرگ ندارد، گفت: ورزشگاه وطنی هم استادیوم خوبی است و شاید با توجه به جمعیتی که امروز آمده، کوچک به نظر بیاید. ما امیدواریم خود باشگاهها نیز سرمایه گذاری کنند. از الزامات AFC برای حرفه ای سازی این است که هر باشگاه یک استادیوم مخصوص خودش داشته باشد. امیدوارم باشگاههای ما که امور حرفه ای سازی را رعایت می کنند، برای ساخت استادیوم برنامه ریزی کنند چون ارزشمندترین سرمایه یک باشگاه که هوادارانشان هستند، در استادیوم مستقر می شوند.
پولادگر در خصوص اینکه نقش حمایتی وزارت ورزش چه خواهد بود، افزود: وزارت ورزش قطعا کمک خواهد کرد. همین استادیومی هم که در آن حضور داریم، دولت و وزارت ورزش احداث کرده اند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط