۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷

اجتماعی

فرهنگیان نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: فرهنگیان در کنار خانواده‌ها با همکاری هم نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

معلمان و فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آیت‌الله “محمدرضا ناصری” در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی بسیار در کشور ما دارای اهمیت است و باید جدی گرفته شود. (برای فرهنگیان بوده)

وی یاد و خاطره شهدای فرهنگی و شهید مطهری را گرامی داشت و گفت: باید افکار والای این شهدای والامقام در مدارس و دانشگاه‌ها به نسل جوان منتقل شود.

امام جمعه یزد بیان کرد: اگر نسل جوان ما بر اساس دین و ارزش‌های انقلابی و جهادی تربیت شود توطئه فرهنگی استکبار بر علیه کشور نقش بر آب است.

ناصری به اهمیت فضای مجازی و اینکه دشمنان از آن برای ایجاد نا امیدی و پخش شایعات در کشور استفاده می‌کنند اشاره کرد و بصیرت همگان را خواستار شد.

معلمان و فرهنگیان

معلمان و فرهنگیان

امام جمعه یزد به هفته کار و کارگر و نقش کارگران در تحقق شعار امسال پرداخت و گفت: نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است که باید با همکاری کارفرمایان اقدام کنند.

حجت الاسلام ” سید کاظم مدرسی ” امام جمعه بخش مرکزی یزد هم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در محمدآباد یزد با توصیه اکید به رعایت تقوا و پرهیز از گناه با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» باید در تمام ابعاد برای مردم روشن شود، اظهار کرد: چرایی این عملیان و دلیل آن، چگونگی و امکانات و آثار آن باید برای مردم تبیین و روشن شود.

وی ادامه داد: این عملیات به دلیل تجاوز و تعدی رژیم اشغالگر قدس به خاک ایران صورت گرفت، وگرنه ایران به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست.

مدرسی تصریح کرد: ایران رژیم منحوس صهیونیستی را نامشروع می‌داند، اما با این حال ابتدا و مستقیم اقدام به جنگ با این رژیم نکرد.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط