۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵

واکنش فوری رسانه های پرتغالی به درگیری ساپینتو با مأمور یگان ویژه / دلجویی مامور یگان ویژه و ساپینتو از یکدیگر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشیواکنش فوری رسانه های پرتغالی به درگیری ساپینتو با مأمور یگان ویژه / دلجویی مامور یگان ویژه و ساپینتو از یکدیگر. روز پنجشنبه گذشته بود که تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته هجدهم لیگ...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشیواکنش فوری رسانه های پرتغالی به درگیری ساپینتو با مأمور یگان ویژه / دلجویی مامور یگان ویژه و ساپینتو از یکدیگر. روز پنجشنبه گذشته بود که تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر ایران در شهر کرمان به مصاف تیم مس رفت.

واکنش رسانه‌های پرتغالی به جنجال ساپینتو در کرمان/ سرمربی استقلال سوژه گفتگو شد

این بازی جنجالی و پرحاشیه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال میهمان به پایان رسید.

اما در حاشیه این دیدار و زمانی که استقلال ۳ بر ۱ از میزبان خود پیش بود، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال از روی نیمکت اخراج شد. اخراج ساپینتو سرآغاز اتفاقات عجیبی بود که آنقدر پرحاشیه شد که این مربی را به یکی از سوژه های اصلی رسانه های کشور پرتغال تبدیل کرد.

ساپینتو پس از اخراج مقابل هواداران اقدام به دست زدن کرد و سپس هنگام خروج از زمین و حرکت به سمت رختکن، توسط یکی از ماموران نیروی انتظامی که ظاهرا از اقدام سرمربی استقلال عصبانی بود، مورد حمله قرار گرفت و لگد خورد! حاضران در صحنه سپس به سرعت مداخله کردند تا زد و خورد بیشتری روی ندهد.

انتشار فیلم های این اتفاق تقریبا در تمامی رسانه های ورزشی کشور پرتغال از جمله سه روزنامه معتبر رکورد، اوجوگو و ابولا بازتاب داشته است و هر کدام شرح وقایع و گزارش های خاص خود را باتوجه به تصاویری که در فیلم های تلویزیونی قابل مشاهده است، ارائه کرده اند.

 یگان ویژه

یگان ویژه

در این میان حتی روزنامه اوجوگو اقدام به تماس با ساپینتو کرده و از او خواسته است که جزئیات این اتفاق را شرح بدهد. ساپینتو در واکنش، پاسخ مثبتی به درخواست مصاحبه نداده اما خبرنگار این روزنامه را به بیانیه باشگاه استقلال که در آن از سرمربی و اعضای تیم مس به عنوان مقصران اصلی ماجرا یاد شده، ارجاع داده است.

اوجوگو پیش از انتشار بیانیه استقلال نوشت: «استقلالی ها به طور کامل باشگاه حریف را مقصر این اتفاق می دانند و معتقدند که این سردرگمی با تحریک برخی عوامل مس کرمان آغاز شده است. استقلال همچنین یکی از مربیان این تیم را به تعرض به ساپینتو متهم کرد و از فرصت استفاده کرده و حمایت بی قید و شرط خود را از سرمربی پرتغالی اعلام کرد.»

دلجویی مامور یگان ویژه و ساپینتو از یکدیگر

پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال، مامور یگان ویژه ورزشگاه شهید باهنر کرمان و سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان از یکدیگر دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در جریان اخراج ریکاردو ساپینتو در بازی تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر، یکی از ماموران یگان ویژه ورزشگاه با ساپینتو درگیری پیدا کرد.

به دنبال این اتفاق، مامور فوق به همراه یکی از فرمانده یگان ویژه به رختکن استقلال رفتند و با سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان دیدار و گفت‌وگو کردند. در این گفت‌وگو دو طرف از یکدیگر دلجویی کردند.

تیم استقلال امروز (پنجشنبه) موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ مس کرمان را شکست دهد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار