۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵

متلک سنگین ستاره پرسپولیس به صدرنشینی استقلال و فدراسیون فوتبال + سند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سیامک نعمتی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به هواداران تبریک می‌گویم که من بعد از مدت‌ها آن‌ها را دیدم. امیدوار...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سیامک نعمتی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:

به هواداران تبریک می‌گویم که من بعد از مدت‌ها آن‌ها را دیدم. امیدوارم بتوانیم به این روند پیروزی‌ها ادامه دهیم و بتوانیم جشن قهرمانی بگیریم.

او درباره اختلاف امتیازی پرسپولیس با  استقلال دارد، خاطرنشان کرد: ما باید بازی به بازی پیش برویم. امیدوارم برای بازی بعد هم آماده شویم. اگر ۵ بازی باقی‌مانده خود را ببریم، می‌توانیم جام را به دست بیاوریم.

او درباره گمانه‌زنی‌هایی که در خصوص تعیین قهرمان لیگ در صورت برابر شدن امتیازات می‌شود، گفت:

اگر برابر هم شویم، در اصل ما ۲ امتیاز بیشتر داریم چون این ۲ امتیاز را فدراسیون به استقلال داده است.

سیامک نعمتی درباره شرایط خودش گفت:

شرایط من خوب است. ۲ ماه و نیم از عملم گذشته است و کامل با تیم تمرین می‌کنم و هر وقت کادر فنی صلاح دانست به زمین می‌آیم. من از نظر آمادگی، در شرایط مناسبی هستم.

بازیکن پرسپولیس درباره شرایط قراردادش با این تیم گفت: من موقعی که تمدید کردم، یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم. امسال در خرداد ماه قرارداد من تمام می‌شود.

نعمتی درباره شرایط میزبانی بازی مقابل سپاهان خاطرنشان کرد:امیدوارم در محلی این بازی برگزار شود که بتوانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و بتوانیم شاهد حضور هواداران در بازی باشیم.

او درباره حواشی‌ای که در خصوص یکی از بازیکنان پرسپولیس مطرح شده است که می‌گویند “نمی‌خواهند با این بازیکن هم‌اتاق شوند،” گفت:

من درباره این موضوع چیزی نمی‌دانم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط