۰۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶

فال روزانه یک شنبه۷ خرداد ۱۴۰۲/ فال امروز چه چیزی به شما نشان می دهد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، فال روزانه یک شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ و فال روز تولد هفت خرداد و فال روزانه فردا هفتم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در اندیشه معاصر ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر...

فال روزانه 23 اردیبهشت 1402 متولدین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، فال روزانه یک شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ و فال روز تولد هفت خرداد و فال روزانه فردا هفتم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در اندیشه معاصر ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا یک شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یک شنبه۷ خرداد ۱۴۰۲ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 امروز روزی نیست که کاملا بدون مشکل باشد ، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی های شما می تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید ، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

فال روزانه شنبه 7 خرداد 1401

نگاهتان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت‌ به زندگی درپیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید

مخالفت ها و موانعی که این اواخر در سر راه رسیدن شما به اهداف بلند مدتتان قرار گرفته بودند از امروز رو به بهبود خواهند رفت و تغییرات بزرگی را در این زمینه مشاهده خواهید نمود. امروز شما بالاخره به دلیل بروز این شرایط پی خواهید برد و در نتیجه می توانید به اصل ماجرا پی برده و راهتان را بر اساس آنچه پیش رویتان قرار گرفته است تعیین کنید. زمان حال از خیلی جهات برای شما نقشی اساسی و سرنوشت ساز دارد و از حالا شروع به برداشت محصول آنچه پیش از این انجام داده اید خواهید نمود. اگر بین شما و همسرتان بحثی پیش آمد به هیچ وجه پای والدینتان را به میان نکشید و خودتان مشکلتان را حل کنید. نگرانی برای عزیزی به دلتان افتاده و فکر و خیال او از نظرتان خارج نمی شود. یک دوست با دعوت نکردن شما به جمعی، شما را دلخور و متعجب می کند. وقت آن رسیده تا یاد بگیرید برای کسی بمیرید که برایتان تب می کند. از یک سوراخ نباید چند بار گزیده شد.

فال روزانه فردا اردیبهشت (یک شنبه۷ خرداد ۱۴۰۲)

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود ، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.

دوستان و آشنایان بسیار مهربان و دلسوزی دارید و روی کمک دلسوزانه آنها همیشه حساب کر‌ده‌اید، امروز نیز به مشکلی بر می‌خورید و بدون اینکه از دوستان درخواست کمک کنید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند و این مشکل به لطف کمک دوستان، راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. با هزینه‌ای غیرمنتظره روبرو می‌شوید. برای رفع این هزینه از پس‌انداز خود کمک بگیرید همسر یا عشق ‌زندگیتان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد

رابطه ای که به تازگی آغاز کرده اید امروز شما را دچار تردیدها و نگرانی هایی کرده است. خواه این رابطه عاطفی باشد، خواه یک آشنایی از نوعی دیگر، شما از اینکه دلتان می خواهد در چه مسیری پیش برود مطمئن نیستید. امروز برای اینکه در مورد این موضوع فکر و برنامه ریزی کنید روز چندان خوبی به نظر نمی رسد و احتمال اینکه بتوانید به نتیجه ی مشخصی برسید خیلی کم به نظر می رسد. چند روزی دست نگه دارید تا شناخت بهتری از این شخص پیدا کنید. امروز شاید مجبور شوید بیخیال برنامه هایی که از قبل چیده بودید بشوید و همه چیز را به شانس واگذار کنید. شاید اتفاقات غیر منتظره ای که پیش می آیند در واقع به نفع شما تمام شوند. محبتتان به شخصی را دست کم نگیرید. دوستی با حرف یل رفتارش شما را چنان عصبانی می کند که از کوره در می روید؛ آرام باشید و سعی کنید تا همه جوانب را نسنجیده اید دوباره وارد بحث با این شخص نشوید. انجام یک معامله به نفع شما تمام می شود. به یک سفر کوتاه می روید.

فال روزانه فردا خرداد (یک شنبه۷ خرداد ۱۴۰۲)

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می کشانند ، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می کنید ، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

انسان پرکاری هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نمی‌دارید، اما کار زیاد برای شما نگرانی‌های بیشتری به دنبال دارد و امروز بیشتر از همیشه مضطرب و نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست‌تان بدهد، تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. مدتی است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد و باخبر می‌شوید که سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. با تمرکز و برنامه‌ریزی فاصله خود را با موفقیت کوتاه‌تر کنید. یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند

اکنون زمان آن فرا رسیده است که رویاها و اهدافتان را بار دیگر از نظر بگذرانید. شما این اواخر نسبت به آنها کوتاهی و بی توجهی کرده اید. شاید اهدافی که برای رسیدن به آنها تلاش می کرده اید در جهتی که انتظار داشته اید پیش نرفته باشند، اما باید این خبر خوب را به شما بدهیم که از امروز اوضاع به نفع شما تغییر پیدا خواهد کرد و کنترل اوضاع را همان طوری که خودتان می خواهید در دست خواهید گرفت. این اواخر بین شما و فرزندتان مشکلاتی به وجود آمده اند که باعث دلسردی شما نسبت به رابطه تان با او شده اند. امروز سعی کنید کدورت ها را از میان برده و به خودتان یادآوری کنید که فرزندانتان اموال شخصی شما نیستند! شخصی برای کمکی که به او کرده اید از شما قدردانی می کند. پیشرفت در یک کار دلگرمتان می کند. تا می توانید حواستان به تصمیم های کوچکی که می گیرید باشد. هنگامی که پای عشق و عاشقی وسط بیاید بهتر است در تصمیم گیری های مهم به جای عقل قلبتان را راهنما قرار دهید.

 

فال روزانه فردا تیر (یک شنبه۷ خرداد ۱۴۰۲)

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

درحالیکه شما کاملا در مورد امروز هوشیار هستید و آینده تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می توانید ببینید ، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش بینی شما می تواند کاملا تازه بماند ، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.

به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و صبر پیشه کنید. گرفتاری مالی برای شما ایجاد می‌شود و حساب‌ و کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی اجازه ندهید مشکلات مالی دوباره دردسری برای شما ایجاد کند. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. به فکر افتاده‌اید که وضعیت کاریتان را بهبود بخشید و کار جدید یا شراکتی را آغاز کنید، اما بهتر است قبل از انجام هرگونه کاری، یک‌بار دیگر شرایط این کار یا شراکت را بررسی نمایید و پس از مشورت با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند، این کار جدید را آغاز نمایید. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.

موفقیت هایی که این اواخر به دست آورده اید باعث شده اند احساس کنید که باید هر چه سریعتر راهتان را ادامه دهید تا به مقصد نهایی خود برسید. شاید مجبور باشید در این مسیر انتخاب هایی را انجام دهید که هم به زندگی حرفه ای و هم خانواده ی شما مربوط می شوند. هم کار و هم خانواده برای شما از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار هستند و همین باعث می شود که انتخاب برایتان سخت تر شود. بهتر است که تصمیم گیری در این مورد را به زمان دیگری موکول کنید، زیرا در حال حاضر احساس گیجی و سردرگمی شما بیش از آن چیزی است که بتوانید تصمیم گیری درستی داشته باشید و نتایج خوبی را به دست بیاورید. در رابطه با درگیری های کاری اخیر اگر تمرکز بیشتری به کار نبرید و مسئولیت هر روز را همان روز به پایان نرسانید و وقتتان را به جای کار در تفریح بگذرانید گرفتاری طولانی مدتی برای خود ایجاد خواهید کرد. خرید یا فروش چیزی برای شما خیر و برکت خواهد داشت.

 

فال روزانه فردا مرداد (یک شنبه۷ خرداد ۱۴۰۲)

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده اید ، توانسته اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می کردید عمل کنید. راه حل های ذهنی شما قوی هستند ، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید ، به شما امید تازه ای برای آینده می دهد. اما کمی هم کناره گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و مشکلاتی که دارید را با یکی از دوستانِ باتجربه خود درمیان بگذارید.  شرایطی را برای رفاه و آسایش بیشتر اعضای منزل فراهم نمایید. اعضای خانواده را سرزنش نکنید و اجازه مشارکت در تصمیم‌های مهم زندگی به آنها بدهید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواستان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی رسیده و به ایشان افتخار می‌کنید. مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به اعضای خانواده غافل می‌شوید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست.
شما این اواخر درگیر نبرد با واقعیت ها بوده اید! شاید اطلاعات جدیدی که به دست آورده اید شما را وادار کرده باشند که یک گام رو به عقب برداشته و به حرکت بعدی که باید در مسیر رسیدن به اهداف خود بردارید خوب فکر کنید. امروز دیگر وقت تحقیق و بررسی شما به پایان رسیده است و باید تصمیم نهایی خود را گرفته و با تمام توان قدم در راه رسیدن به هدفتان بگذارید. امروز وقتی پای مسائل مهمی مانند اموال و یا حقوق دیگران به میان می آید باید تمام حواستان را جمع کرده و تا می توانید به آنها احترام بگذارید. این دقیقا همان رفتاری است که شما در چنین شرایطی انتظار دارید از بقیه ببینید، پس آنها را درک کنید. از شخصی که حقیقت را از شما پنهان می کند همین امروز فاضله بگیرید. کمک به دیگران خوب است اما تا جایی که خودتان محتاج کمک گرفتن نشوید. در رابطه احساسی، طرف مقابلتان و شرایطش را بدون غرض نگاه کنید تا کمتر دچار بحث شوید. بحث رابطه تان را سرد می کند.

 

فال روزانه فردا شهریور (یک شنبه۷ خرداد ۱۴۰۲)

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

: شما امروز در محل کارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است که برای به سود رسیدن بیشتر از یک مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیدا شما تصمیمی گرفته اید ، اطلاعات جدید شما را تشویق می کند که آرام حرکت کرده و دوباره انتخابتان را بررسی کنید. برای رسیدن به یک هدف خاص زیاد عجله نکنید؛ شما بیشتر از آنچه که فکر می کنید زمان دارید.

امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درونتان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیریدمدت‌ها پیش اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به رغم اینکه زمان زیادی از این اتفاق می‌گذرد، هنوز هم ناراحت و دلخور هستید. اجازه ندهید این ناراحتی ادامه پیدا کند و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ست.  به نصیحت اطرافیان گوش فرا دهید و مطمئن باشید خیر و صلاح شما در مشورت با دیگران است. فکری به حال سرووضع‌تان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.  ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهنتان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند.

گرد و خاک چند هفته ی گذشته را از خود تکانده و دست از یک جا نشستن برداشته و بار دیگر دست به کار شوید. قدرت تخیل بینظیر شما و خلاقیت خارق العاده ای که دارید این اواخر برای مدتی و به این دلیل که نمی دانسته اید چطور آنها را به بهترین شکل ممکن به کار بگیرید از فعالیت افتاده بودند. شاید از آنها به شکل اشتباهی استفاده کرده باشید و در نتیجه اثرات نامطلوبی در زندگی خود ایجاد کرده و نسبت به استفاده از آنها دلسرد شده باشید، اما حالا خوشبختانه اوضاع دارد تغییر می کند. تنها کاری که لازم است در حال حاضر انجام دهید این است که توانایی های خود را در جهتی مثبت متمرکز کنید. خودتان را وادار کنید تا چیزی نو یاد بگیرید، فرقی نمی کند هنری یا فرهنگی یا علمی، مهم این است که ذهنتان را فعال نگه دارید و به جلو پیش بروید. یک جا ماندن و درجا زدن شما را افسرده می کند. لطفتان به شخصی بیش از آنچه که فکر می کنید او را خوشحال می کند.

 

فال روزانه فردا مهر (یک شنبه۷ خرداد ۱۴۰۲)

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده تان را فراموش کرده اید ، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.

امروز نظم خانه تان به هم ریخته است و هر کسی برای خودش مانند یک دولت خود مختار عمل می کند، یک نفر به دنبال کسب استقلال است و دیگری دلش می خواهد برای برنامه هایی که برای آینده خودش دارد پول جمع کند؛ خلاصه این که هر کسی به فکر خویش است. به همین دلیل هم ممکن است اگر در خانه باشید بیشتر وقت تنها بمانید زیرا هر کسی به دنبال کارهای خودش است. پس به شما توصیه می کنیم که شما هم به دنبال کارها و برنامه های شخصی خود بروید و روز تعطیلتان را با تنها ماندن در خانه هدر ندهید.شک و تردید را کنار بگذارید و در رابطه با اهدافتان با اطمینان پیش بروید و در رویکردتان برای رسیدن به آنها انعطاف پذیر باشید تا ببینید اوضاع دوباره به نفع شما پیش خواهد رفت.

فرصت های جدیدی برای کسب درآمد بیشتر و یا سرمایه گذاری های پربازده سر راه شما قرار گرفته اند که شما را دچار گیجی و سردرگمی کرده اند و نمی دانید کدام گزینه را باید انتخاب کنید. اکنون زمان چندان مناسبی برای تصمیم گیری در مورد مسائل مهم به نظر نمی رسد. اگر اصرار دارید که حتما همین حالا تصمیمتان را بگیرید بهتر است از یک نفر که هم مورد اعتمادتان و هم باتجربه است کمک بگیرید. در هر صورت به شما توصیه می شود که چند روزی دست نگه دارید. هرچند انعطاف پذیری همیشه ویژگی اخلاقی بسیار مفیدی است، اما امروز کمی لجبازی خیلی بیشتر به کارتان خواهد آمد، پس به راحتی در برابر خواسته های دیگران تسلیم نشوید! شنیدن خبری به همتان می ریزد. روی خود را برگردانید و این خبر را نشنیده بگیرید، در زندگی تان تاثیری ندارد. بحثی کاری پیش می آید، با حفظ خونسردی و آرامشتان این بحث را ادامه بدهید. حق با شماست. مراقب شخصی که امروز هست و فردا نیست باشید.

فال روزانه فردا آبان (یک شنبه۷ خرداد ۱۴۰۲)

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی دهد ، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی پایان می تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

امروز ذهن شما به صورت فوق العاده ای سریع و با دقت عمل می کند و ایده های جدیدی برای شروع کارها و پروژه های تازه به فکرتان خواهند رسید. خوشبختانه انگیزه شما نیز در سطح بالایی قرار دارد و شجاعت کافی برای ریسک کردن در صورت لزوم را نیز در اختیار دارید و هیچ عجیب نیست اگر بخواهید غیر ممکن ها را به دست بیاورید. دوستان و اطرافیان شما در هر کاری که بخواهید انجام بدهید نقش پررنگی را ایفا خواهند کرد، اجازه ندهید این نقش آنها بازدارنده باشد. با احتیاط جلو بروید، اما حتما جلو بروید. اجازه ندهید موقعیت هایی که امروز می تواند برای شما فراهم کند به سادگی از دستتان بروند، چنین فرصت هایی هر روز برای آدم پیش نمی آیند.

اجازه ندهید انرژی مثبتی که در امروز نهفته است بدون آن که از آن بهره لازم را برده باشید از کنارتان بگذرد. شما این توانایی را دارید که بیش از هر شخص دیگری از این موقعیت استفاده کنید، پس از صبح زود دست به کار شده و تا دیر وقت هم مشغول باشید. بیش از اندازه درگیر فکر و برنامه ریزی نشوید و دست به عمل بزنید و این نکته را نیز به یاد داشته باشید که مجبور نیستید فقط در یک راه پیش بروید، هر گاه دیدید به نفعتان است تغییر مسیر بدهید و یا از راه میانبر بروید؛ خودتان را به یک مسیر ثابت محدود نکنید و انعطاف پذیر باشید. اگر در رابطه عاطفی خودتان با مشکلی دست به گریبان شده اید امروز دوستانتان می توانند حامیان و راهنماهای خوبی برای شما باشند. شخصی با لطف و کمکش شما را غافل گیر می کند. بهتر است بدبینی را کنار بگذارید. برای انجام کاری برنامه ریزی کوتاه مدتی می کنید، عاقبت این کار برایتان خوب است. این روزها بهتر است بین کار و استراحت تعادلی ایجاد کنید، وگرنه از خستگی بیشتر ضرر خواهید کرد.

 

فال روزانه فردا آذر (یک شنبه۷ خرداد ۱۴۰۲)

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است ، شما می توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتا بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی تان در مورد روشی که می توانید با افراد محتاط به طور موثرکار کنید ، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است ، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالا علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

امروز حس ششم شما خیلی قوی شده و خوب کار می کند و در تمام روز هر لحظه ممکن است ایده هایی برای کسب درآمد بیشتر را جلوی پایتان قرار دهد. شاید برخی از این راهکارها خیلی عجیب به نظرتان برسند، اما اجازه ندهید که این موضوع جلوی شما را بگیرد. اگر احتمال های مختلف را در نظر بگیرید خواهید دید که ایده هایتان چندان هم غیر ممکن و عجیب و غریب نیستند. امروز روز فوق العاده ای برای پرداختن به خواسته ها و علایقتان است. شما هم انرژی و هم انگیزه لازم را در اختیار دارید و تنها کافی است که اراده کنید. تغییرات زیادی در درون شما دارند به وجود می آیند که شاید خودتان هنوز متوجه آنها نباشید و اثراتشان را نبینید، ولی مطمئن باشید به زودی اوضاع به کامتان خواهد شد.

شما امروز دارید با خودتان فکر می کنید چطور کارهایی که زمانی باعث برتری و تمایز شما نسبت به همرتبه ها و همکارانتان می شدند دیگر چنین تأثیری ندارند. شما باید متوجه این موضوع باشید که چقدر فراتر از رتبه قبلی خود رفته اید و حالا باید مطابق با شرایط تازه ای که در آن قرار گرفته اید کارهای بزرگ تر و بهتری انجام دهید تا دیده شوید. قرار نیست به یکباره کوه ها را جابجا کنید، با ایجاد تغییرات کوچک در برنامه روزانه تان و در عین حال باز نگه داشتن ذهنتان خواهید توانست پاداش بزرگی را به دست بیاورید. یادتان باشد که در زندگی هر چالشی که پیش رویتان قرار می گیرد فرصتی برای تحول شخصی و تبدیل شدن به فردی بهتر است. مراقبت از کسی یا چیزی به شما سپرده می شود. در مورد مسئله ای به توانایی های خودتان ایمان داشته باشید. شما از پس این کار بر می آیید. دیدار از مسن ترهای خانواده بخصوص عزیزی که بیمار است نه تنها او را خوشحال خواهد کرد، بلکه خودتان هم احساس بهتری خواهید داشت.

فال روزانه فردا دی (یک شنبه۷ خرداد ۱۴۰۲)

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما می توانید از یک یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید ، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق کردن نیست. خوش بین بودن اکنون رویکرد مناسبی است ، برای اینکه به شما اجازه می دهد فراتر از ترسهایتان حرکت کرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید که تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن که فکر می کردید ناامید شوید.

فعالیت های گروهی و کارهایی که امروز با دوستانتان انجام می دهید برای شما بسیار لذت بخش خواهند بود و شاید حتی برای انجام برخی پروژه های شخصی به شما انرژی و انگیزه بدهند. خوشبختانه شور و اشتیاق شما نسبت به زندگی و انرژیتان در حال حاضر در سطح بالایی قرار دارد و می توانید هر کاری که برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان لازم باشد را انجام دهید. امروز شما این شجاعت را دارید که کارهایی را انجام دهید که دیگران حتی حاضر به امتحان کردن آنها هم نیستند. اگر احتیاط کافی به خرج دهید نه تنها هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد، بلکه نتایج بسیار خوبی نیز به دست خواهید آورد و دیگران را شگفت زده خواهید کرد.

امروز کارهایتان ناگهانی و بدون فکر کردن هستند، اما قطعا قدرت زیادی پشت آنها نهفته است. ذهن شما بسیار هوشیار شده است و حتی یکی از نزدیکانتان که تدبیری مثال زدنی دارد نیز با شما همراه شده است. به همین دلیل نیز کارهایی که انجام می دهید هرچند بدون برنامه ریزی اما هوشمندانه هستند، البته به شرط آن که دچار اعتماد به نفس کاذب نشوید و ذهنی باز داشته باشید. امروز وقتی به اهداف بلند مدت خود فکر می کنید احساس بیقراری و نگرانی زیادی به سراغتان می آید و فکر می کنید آنچه برای تبدیل رویاهایتان به واقعیت لازم است را در اختیار ندارید، اما شما در واقع دارید با این کار توانایی ها و استعدادهای بسیاری که دارید را نادیده می گیرید. پشت سر دیگران بدگویی نکنید، تا دیگران نیز از شما بد نگویند. اتفاقی می افتد که دیدتان را به شخص یا مسئله ای عوض می کند. در رابطه با مسئله ای تحصیلی یا آموزشی بهتر است هر چه سریعتر تصمیم بگیرید. عشق به شما توان و قدرت فوق العاده ای خواهد داد.

فال روزانه فردا بهمن (یک شنبه۷ خرداد ۱۴۰۲)

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

بهمن : اینکه شما تشخیص داده اید رویاهای شما می توانند مهم تر از حقایق سرد و بی روح باشند ، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده اید و تمام اطلاعاتی را که می توانستید گرفته اید ، هنوز چیزی کم است. داده ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده های دیگران معتبرتر است.

امروز یک قدرت درونی در وجود خود احساس می کنید و افکار و ایده هایی به سرتان زده اند که شما را به فکر تغییر حرفه و انجام کار جدیدی که به احتمال زیاد هم در زمینه هنری و یا خدماتی است انداخته اند که شاید به نظر بعضی از اطرافیانتان خیلی عجیب و همراه با ریسک باشد. میل شما به داشتن استقلال امروز بیش از هر زمان دیگری است و به همین دلیل هم به فکر ایجاد تغییراتی در درون خود، افکار و کارهایتان هستید. شما امروز می توانید هر غیر ممکنی را با گوش کردن به ندای درونتان برای خود ممکن کنید، پس با خیال راحت، اما با احتیاط و رفتاری منطقی پیش بروید. نتیجه قطعا همان چیزی خواهد بود که انتظارش را داشته اید.

امروز شما مجبور به انتخاب خواهید بود. شاید دارید به نقل مکان یا پیشرفت حرفه ای فکر می کنید، اما گزینه های متنوع پیش رویتان باعث احساس گیجی و سردرگمی در شما شده اند. همفکری دوستان و اعضای خانواده تان نیز در این موقعیت به شما کمک نخواهد کرد. چند روزی دست نگه دارید و پس از آن به طور جدی به این موضوع فکر کنید. این که یک نفر از شما چیزی را بخواهد به این معنا نیست که شما مجبور به انجام آن هستید؛ حداقل امروز را خودتان را در اولویت قرار دهید و از انجام آنچه به نفعتان نیست یا دلتان نمی خواهد خودداری کنید. این خود شما هستید که باید آزادی را برای خود به وجود بیاورید وگرنه هیچکس آن را به شما نخواهد بخشید. بهتر است هر چه زودتر به زندگی خصوصی خود سر و سامان ببخشید و با جرات مسئولیت های بزرگتری را به عهده بگیرید. در روابط کاری تان این روزها بهتر است بی صبری خود را کنترل نموده و در برخورد با مشکلات تنها همکاران را مقصر به حساب نیاورید. گاهی تقصیر هیچ کس نیست.

فال روزانه فردا اسفند (یک شنبه۷ خرداد ۱۴۰۲)

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئنا راحت ترین مکان برای ماهی های شماست شما می توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید ، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعا هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می کنید ، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید ، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته اند.

امروز شما با انرژی تمام آخرین تلاش خود را برای به دست آوردن هدفی که برایتان از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار است به کار خواهید گرفت. اراده و پشتکارتان در کنار شجاعتی که امروز در اختیار دارید معجزه خواهند کرد و خواهید توانست به آنچه می خواهید دست پیدا کنید. اگر کار دیگری نیز هست که دلتان می خواهد به انجام برسانید اما به نظر دیگران غیر ممکن می رسد امروز روز خوبی برای امتحان کردن شانستان می تواند باشد. با احتیاط جلو بروید، اما خیالتان از این که به هدفتان خواهید رسید راحت باشد. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که تا پرونده های باز گذشته را نبندید وقت کافی برای رسیدن به رویاهایتان را نخواهید داشت.

جنبه هایی از زندگیتان که این اواخر حرکت رو به عقب داشته اند دارند دوباره به روال عادی خود بازمی گردند. امروز خواهید دید که پروژه های بزرگی که ممکن است هر چیزی از تکنولوژی تا هنر رادر بربگیرند، دارند به همان شکلی که شما انتظار دارید پیش می روند. البته با توجه به این که این تغییرات فعلا چندان ملموس نیستند ممکن است شما متوجه آنها نشوید، پس صبر و حوصله به خرج داده و نا امید نشوید، طی چند هفته ی آینده به وضوح این حرکت رو به جلو را به چشم خواهید دید. به هیچ وجه برای تجسس سراغ تلفن همراه همسر یا نامزدتان نروید، از زشتی این کار که بگذریم، به احتمال زیاد مچتان هم گرفته خواهد شد! در مورد یک تصمیم مالی، پیشنهاد چندان جالبی به شما نمی شود که بتواند نهایتا وسوسه تان کند. مسائل بسیار مهم و خصوصی و عاطفی تان احتیاج به تمرکز و تلاش دارد. نامه ای مهم و مثبت در رابطه با موقعیت مالی تان دریافت می کنید. دوستی تازه پیدا خواهید کرد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار