۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸

صعود سیتی با جشنواره گل/ غول نروژی باز هم هت‌تریک کرد

شاگردان پپ گواردیولا با کسب یک پیروزی پرگل برابر پیشتاز کورس قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال انگلیس، به مرحله نیمه نهایی جام حذفی این کشور راه یافتند.

صعود سیتی با جشنواره گل/ غول نروژی باز هم هت‌تریک کرد

در اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس، در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، تیم منچسترسیتی میهمان دسته اول خود تیم برنلی را با نتیجه پرگل و قاطع ۶-۰ در هم کوبید و اولین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی قدیمی‌ترین تورنمنت فوتبال جهان در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لقب گرفت.

خبر ورزشی نوشت: ارلینگ هالند، ستاره نروژی تیم تحت هدایت پپ گواردیولا که این روزها بی‌رحمانه دروازه رقبا را باز می‌کند، سه گل نخست این بازی را هم به نام خودش ثبت کرد. او در دقایق ۳۲، ۳۵ و ۵۹ گل‌های خود را به ثمر رساند. پس از او دیگر ستاره هجومی سیتی، خولیان آلوارس دبل کرد و در دقایق ۶۲ و ۷۳ دروازه صدرنشین جدول رده‌بندی چمپیونشیپ را گشود. حسن ختام جشنواره گل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس هم گلزنی کول پالمر در دقیقه ۶۸ بود.

در ادامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، فردا شفیلدیونایتد میزبان بلکبرن است، برایتون از گریمزبی پذیرایی می‌کند و در آخرین بازی هم از ساعت ۲۰ به وقت تهران، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد برابر فولام قرار می‌گیرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار