۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹

خبر فوری از باشگاه استقلال| رئیس باشگاه استقلال وعده داد/فتح‌الله‌زاده: مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نداریم/علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،خبر فوری از باشگاه استقلال| رئیس باشگاه استقلال وعده داد/فتح‌الله‌زاده: مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نداریم/علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد. علی فتح‌الله‌زاده که روز جمعه خبر از...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،خبر فوری از باشگاه استقلال| رئیس باشگاه استقلال وعده داد/فتح‌الله‌زاده: مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نداریم/علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد. علی فتح‌الله‌زاده که روز جمعه خبر از جذب یک مهاجم بزرگ خارجی داد، هنوز خبری در خصوص قطعی شدن این انتقال اعلام نکرده است. مدیرعامل استقلال درصدد است تا موانع را برطرف کند و وعده خود را تحقق ببخشد.

فتح‌الله‌زاده در حاشیه جلسه‌ای که امروز همراه با برخی دیگر از مدیران فوتبال با نمایندگان مجلس داشت، درباره جذب بازیکن جدید گفت: «یک نفر از لیست تیم خالی شده است و درصدد جذب یک بازیکن خارجی بزرگ هستیم. متأسفانه رقیب زیاد است و نمی‌توانیم نامش را اعلام کنیم.»

مدیرعامل استقلال درباره شایعاتی که پیرامون نداشتن مجوز برای جذب بازیکن خارجی به خاطر شکایت استراماچونی مطرح شده، افزود: «استراماچونی ما را محکوم کرده است، ولی چون به کمیته انضباطی فیفا نرفته، حکمش قطعی نشده است. فیفا می‌توانست پنجره باشگاه استقلال را مثل پرونده شکایت میلیچ و گابریله پین ببندد، بنابراین پنجره نقل‌وانتقالات باز است و سفید هستیم!»

فتح‌الله‌زاده: مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نداریم/ رقیب زیاد است، نام بازیکن را اعلام نمی‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال تأکید کرد پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه بسته نیست و می‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال درباره برنامه این باشگاه پس از خروج سیاوش یزدانی از لیست آبی‌پوشان اظهار داشت: یک نفر از لیست تیم خالی شده است و درصدد جذب یک بازیکن خارجی بزرگ هستیم. متأسفانه رقیب زیاد است و نمی‌توانیم نامش را اعلام کنیم.

وی در واکنش به حرف و حدیث‌هایی که در مورد مجوز نداشتن باشگاه استقلال برای جذب بازیکن خارجی مطرح می‌شود، گفت: استراماچونی ما را محکوم کرده است، ولی چون به کمیته انضباطی فیفا نرفته، حکمش قطعی نشده است. فیفا می‌توانست پنجره باشگاه استقلال را مثل پرونده شکایت میلیچ و گابریله پین ببندد، بنابراین پنجره نقل‌وانتقالات باز است و سفید هستیم!

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد

برنا نوشت: مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران مشخص شد.

با نظر هیات مدیره باشگاه استقلال تهران، علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تهران انتخاب شد.

فتح الله زاده که پیش از این سابقه مدیرعاملی باشگاه استقلال را در کارنامه داشت بار دیگر به این تیم برگشت و جانشین مصطفی آجورلو شد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط