۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷

جزئیات دریافت وام ۵ میلیارد تومانی بانک سپه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،افرادی که مایل به دریافت وام نگین آتیه بانک سپه هستند، باید حداقل ۱ میلیون تومان سپرده‌گذاری کرده باشند. البته تنها سپرده گذاری کافی نیست و باید حداقل دو ماه یا حداکثر ۱۲ ماه از مدت زمان سپرده‌گذار...

جزئیات دریافت وام ۵ میلیارد تومانی بانک سپه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،افرادی که مایل به دریافت وام نگین آتیه بانک سپه هستند، باید حداقل ۱ میلیون تومان سپرده‌گذاری کرده باشند. البته تنها سپرده گذاری کافی نیست و باید حداقل دو ماه یا حداکثر ۱۲ ماه از مدت زمان سپرده‌گذاری متقاضیان گذشته باشد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست ارایه کنند.

سود این تسهیلات با توجه به شرایط مشتری و مسائل مورد توجه بانک منعطف بوده و بین هشت تا ۲۳ درصد تغییر می‌کند. لازم به ذکر است با کاهش هر ۹ قسط مشتریان، یک درصد از سود تسهیلات کم خواهد شد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، مسدودی سپرده تا زمان بازپرداخت کامل اقساط است. اما طی این مدت به اصل سپرده یک درصد سود تعلق می‌گیرد. همچنین پرداخت اقساط طی ۶۰ ماه امکان‌پذیر است.

با در نظر گرفتن پرداخت حداکثر مبلغ وام، میزان هر قسط ۱۴۰ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۳۵۵ تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات، ۳ میلیارد و ۴۵۷ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۳۲۷ تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۸ میلیارد و ۴۵۷ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۳۲۷ تومان خواهد رسید.

قدمت بانک سپه و برخی از خدمات آن
بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی نزدیک به ۹۸ سال است که انواع خدمات پولی و بانکی را به ایرانیان ارائه می‌دهد. افتتاح انواع سپرده، امور حوالجات ارزی، گشایش اعتبار اسنادی و … از جمله خدمات این بانک محسوب می‌شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط