۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵

جذاب ترین پیشنهاد مربیگری برای زین الدین زیدان | اتفاق تاریخی رقم می خورد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری آنلاین،جذاب ترین پیشنهاد مربیگری برای زین الدین زیدان | اتفاق تاریخی رقم می خورد؟.  بعد از عملکرد ناامیدکننده تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حذف تلخ و زودهنگام در مرح...

جذاب ترین پیشنهاد مربیگری برای زین الدین زیدان | اتفاق تاریخی رقم می خورد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری آنلاین،جذاب ترین پیشنهاد مربیگری برای زین الدین زیدان | اتفاق تاریخی رقم می خورد؟.  بعد از عملکرد ناامیدکننده تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حذف تلخ و زودهنگام در مرحله یک هشتم نهایی این تورنمنت، تیته از هدایت این تیم کنار رفت تا گمانه‌زنی‌ها برای گزینه‌های نیمکت سلسائو آغاز شود.

جذاب ترین پیشنهاد مربیگری برای زین الدین زیدان | اتفاق تاریخی رقم می خورد؟

در حالی‌که این روزها گزینه‌های داخلی (برزیلی) و خارجی زیادی برای این مهم به خط شدند، از کارلو آنچلوتی ایتالیایی و یوآخیم لو آلمانی گرفته تا پپ گواردیولای اسپانیایی، در جدیدترین اتفاق رسانه‌ها از گزینه جدید نیمکت سلسائو رونمایی کرده است.

زین الدین زیدان

زین الدین زیدان

بر اساس ادعای برخی رسانه ورزشی، زین‌الدین زیدان، سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید، این مربی کاربلد و پرافتخار به‌عنوان گزینه هدایت تیم ملی فوتبال برزیل مطرح شده است که باید دید در نهایت چه کسی هدایت سلسائو را بر عهده خواهد گرفت.

برزیل تنها در یک مورد استثنایی که در سال ۱۹۶۵ توسط فیلیپو نونز آرژانتینی در مدتی کم هدایت شد، هیچگاه درتاریخ تیم ملی اش مربی خارجی نداشته است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط