۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴

اولین صحبت های فرهاد مجیدی پس از تساوری دربی! / ستاره استقلالی خوشحال شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فرهاد مجیدی: خوشحالم که دوباره برگشتم/ خاطرات زیبایی از این تیم دارم فرهاد مجیدی ضمن تمجید از قدرت الوصل، از انگیزه شاگردانش برای این مسابقه سخن گفت. اتحاد کلباء روز شنبه در دیداری مهم از هفته یازد...

آغاز مذاکره فرهاد مجیدی با تیم اماراتی/ ماموریت جدید سرمربی استقلال برای فصل آینده! + عکس و سند خارجی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فرهاد مجیدی: خوشحالم که دوباره برگشتم/ خاطرات زیبایی از این تیم دارم

فرهاد مجیدی ضمن تمجید از قدرت الوصل، از انگیزه شاگردانش برای این مسابقه سخن گفت.
اتحاد کلباء روز شنبه در دیداری مهم از هفته یازدهم رقابت های ادنوک لیگ امارات به مصاف الوصل می رود. این یک دیدار بسیار سخت و دشوار برای شاگردان مجیدی خواهد بود چرا که تیم میزبان، صدرنشین فعلی ادنوک لیگ و مدعی قهرمانی است.

ببرها هفته قبل موفق شدند العین رده دومی را با تساوی ۲ – ۲ متوقف کنند و باعث سقوط آنها به رده سوم شدند و حالا باید روز شنبه به مصاف الوصلی بروند که فرهاد مجیدی سابقه روزهای درخشانی را با لباس این تیم دارد.

سرمربی ایرانی کلباء در نشست خبری پیش از بازی به این موضوع اشاره کرد و گفت:️ اول از همه خوشحالم که دوباره در ورزشگاه باشگاه الوصل خواهم بود. من خاطرات زیبایی از حضور در این تیم دارم.

مجیدی در ادامه با تمجید از قدرت الوصل گفت: همه می‌دانند که مقابل صدرنشین لیگ قرار خواهیم گرفت. تیم در همه خطوط تیم یکپارچه محسوب می‌شوند.

او با اشاره به روحیه بالای شاگردانش گفت: از طرفی بازیکنان ما تمایل و انگیزه زیادی برای انجام این مسابقه دارند و همه بازیکنان برای این بازی آماده هستند به جز دنیل بسا که از مصدومیت رنج می برد.

مجیدی در پایان گفت: در تمرینات این هفته بر اهمیت عملکرد و تمرکز بالا تاکید کردیم. امیدوارم یک مسابقه عالی ارائه کنیم که هواداران دو تیم از آن لذت ببرند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط