۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

امیدواری استقلال به فروش الماس سیاه برای درآمدزایی!/ وضعیت قرارداد دو ستاره خارجی آبی ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،امیدواری استقلال به فروش الماس سیاه برای درآمدزایی!/ وضعیت قرارداد دو ستاره خارجی آبی ها. کوین یامگا، هافبک مهاجم تاثیرگذار فرانسوی، فصل قبل با نظر فرهاد مجیدی با قراردادی دوساله ...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،امیدواری استقلال به فروش الماس سیاه برای درآمدزایی!/ وضعیت قرارداد دو ستاره خارجی آبی ها. کوین یامگا، هافبک مهاجم تاثیرگذار فرانسوی، فصل قبل با نظر فرهاد مجیدی با قراردادی دوساله به استقلال پیوست.

اما طی اقدامی قابل‌توجه در ابتدای فصل جاری قرارداد این بازیکن با تصمیم مصطفی آجورلو تمدید شد تا نه تنها تا پایان فصل جاری بلکه تا پایان دو فصل آینده و اواسط سال ٢٠٢۵ بازیکن استقلال باشد. به همین واسطه باشگاه استقلال حتی می‌تواند به احتمال ترانسفر کردن و درآمدزایی از فروش یامگا هم امیدوار باشند.

هم‌چنین رافائل سیلوا، مدافع برزیلی آبی‌پوشان نیز که نیم فصل گذشته به عضویت استقلال درآمد، در ابتدای فصل جاری قرارداد تازه‌ای به مدت دو فصل با استقلال امضا کرد و تا اواسط سال ٢٠٢۴ بازیکن این باشگاه خواهد بود.

به همین دلیل، باید گفت در پایان فصل جاری باشگاه استقلال مشکلی برای حفظ دو بازیکن با کیفیت خارجی خود که از جمله بازیکنان مؤثر در خط دفاعی و هجومی آبی‌پوشان به شمار می‌روند، نخواهد داشت و در این خصوص اقدام مثبتی صورت گرفته است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط