۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲

اعتراض تند مدیر نفت به گل جنجالی سپاهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از ورزش۳،روح اله محمدی عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در اعتراض به اینکه به شکایتشان رسیدگی نشده به خبرنگار ما گفت: ما ۲۵ بهمن با نفت مسجد سلیمان بازی داشتیم و فردای بازی ش...

اعتراض تند مدیر نفت به گل جنجالی سپاهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از ورزش۳،روح اله محمدی عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در اعتراض به اینکه به شکایتشان رسیدگی نشده به خبرنگار ما گفت: ما ۲۵ بهمن با نفت مسجد سلیمان بازی داشتیم و فردای بازی شکایتی  از این باشگاه با کلیه مستندات لازم برای کمیته انضباطی فرستادیم بیشتر از ۴۰ روز است که می گذرد ولی کمیته انضباطی در چنین مسئله مهمی که میتواند در سرنوشت تیم ها تاثیر گذار باشد تا امروز نه تنها رسیدگی نکرده بلکه هیچ واکنشی نفیا اثباتا نداشته ، هرچقدر هم برای برگزاری جلسه رسیدگی پیگیری میکنیم به در بسته میخوریم واقعا نمیدانم در فدراسیون چه خبر است؟

وی افزود: از یک طرف سرپرست ما را بعد از بازی با پرسپولیس بخاطر بازگو کردن اظهارات رییس کمیته داوران نرسیده به خانه با دستور موقت در امری که فوریتی نداشت محروم می‌کنند و بلافاصله جلسه رسیدگی برگزار و حکم بدوی محرومیت در این خصوص صادر میکنند اما از طرفی دیگر به شکایت ما علی رغم پیگیری ها و کامل بودن اسناد و مدارک  رسیدگی نمیکنند.

عضو هیئت مدیره صنعت نفت با اشاره به  عملکرد داوران عنوان کرد: آقایان نتیجه این رسیدگی برای تیم ما الآن مهم هست نه یک هفته مانده به پایان لیگ یا پس از اتمام لیگ. اگرچه در خصوص شکایت هوادار از مس کرمان به دلیل استفاده از بازیکنان غیرمجاز ظاهرا طرف دعوا نیستیم اما واقعیت اینه که ذی نفع هستیم و منتظر برگزاری و اعلام نتیجه رسیدگی هستیم. من نمی‌دانم کمیته انضباطی چه پرونده ای مهم تر از این دو پرونده که سرنوشت تیم های ته جدولی را عوض می‌کند دارد که به آنها ورود نمیکند؟چه سیاستی و چه فکری پشت این داستان هست بگویند شاید ماهم قانع بشویم.

او در اعتراض به داوری دیدار با سپاهان ادامه داد: متاسفانه نگاه ها به تیم های شهرستانی ولو اینکه هوادار داشته باشند و مثل آبادان مهد فوتبال باشند نگاهی نیست که رسانه ها و فدراسیون به تیم های متمول یا سرخابی دارند. در لیگ امسال بصورت متناوب بخاطر داوری ما ضربه خوردیم و به اصطلاح سرمان را بریدند.آخرین و واضح ترین آن هم در بازی دیروز با سپاهان بود.

محمدی در پایان گفت: چرا ما باید خرج قهرمانی یا بدهی به دیگران را بدهیم ؟ از آن طرف برای تیم های رقیب ما که وضعیت تقریبا مشابهی دارند هر بازی دارد صحنه ها و پنالتی های مشکوک گرفته می شود. همه دیدند که گل سپاهان از خط رد نشده بود و میخواهیم کمیته داوران به این ابهام ما پاسخ جدی بدهد که چرا برای صنعت آبادان این اتفاقات امسال رخ داد؟

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار