۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵

اجتماعی

گناه فرشته چند قسمت است ؟ | معرفی سریال گناه فرشته

سریال گناه فرشته در 25 قسمت تولید شده است که با توجه به کشش بسیار بالای این سریال برای مخاطب هیچ بعید نیست که فصل‌های بعدی آن نیز تولید شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سریال گناه فرشته ، سریالی معمایی ، پلیسی است که چهره های شاخصی چون شهاب حسینی و امیرآقایی در آن ایفای نقش می کنند.سریال گناه فرشته را حامد عنقا که پیش‌تر مهارت خود را در تولید سریال‌های معمایی و عاشقانه ثابت کرده کارگردانی کرده است. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر اندیشه مغاصر را دنبال کنید.

گناه فرشته

داستان سریال گناه فرشته

با توجه به اینکه سریال گناه فرشته هنوز منتشر نشده است اطلاعات زیادی از روند داستان آن در دست نیست. اما با توجه به سایر آثار حامد عنقا می‌توان انتظار داستانی مبهم و راز آلود و در عین حال جذاب را داشت داستان حول محور یک وکیل است که درگیر پرونده‌های قتل مرموزی می‌شود. روابط عمومی سریال گناه فرشته در رابطه با خلاصه داستان این گونه نوشته است: «آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می‌سوزونه، چیزی موندنی باشه می‌مونه!»

داستان این سریال هنوز به طور کامل مشخص نشده است اما چیزی که می‌دانیم، دختری از یک خانواده کارگر به اتهام قتل بازداشت شده است و لادن مستوفی نقش وکیل اولیای دم را بازی می‌کند و می‌خواهد حکم اعدام آن دختر را بگیرد. شهاب حسینی نقش همسر لادن مستوفی را بازی می‌کند که او نیز یک وکیل کارگشته و مشهور است. او متوجه می‌شود که مقتول، دشمن خانوادگی آنهاست و پدر متهم آشنایی قدیمی با آنها دارد. پدر متهم از او می‌خواهد که وکالت پرونده را بعهده بگیرد و بی گناهی دخترش را ثابت کند اما همه چیز مبهم است و نمی‌تواند تصمیم قطعی برای این پرونده بگیرد.

داستان سریال جالب به نظر می‌رسد و ممکن است دوقطبی های جذابی را در سریال شاهد باشیم. همچنین با توجه به شناختی که از شهاب حسینی داریم، با وسواس سریال های خود را انتخاب می‌کند و فقط به دلیل پیشنهاد مالی خوب، تصمیم به حضور در یک سریال نمی‌گیرد. باید منتظر بمانیم تا در ادامه سناریو به چه شکلی پیش می‌رود.

اطلاعاتی که تاکنون توسط روابط عمومی این سریال منتشر شده است به شرح زیر است:

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: حامد عنقا
فیلمبردار: زنده‌یاد مرتضی پورصمدی و…
آهنگساز: ستار اورکی‌
عکاس: آرش شاه‌محمدی‌

زمان پخش سریال گناه فرشته

اولین قسمت سریال  یکم دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح منتشر و دومین قسمت آن هشتم دی منتشر شد.
سریال  از کدام پلتفرم پخش می‌شود؟

اولین قسمت سریال به‌طور اختصاصی از پلتفرم فیلیمو منتشر شد و فعلاً قرار است روزهای جمعه منتشر شود.
سریال گناه فرشته چند قسمت است؟

تا به امروز اطلاعات دقیقی در رابطه با تعداد قسمت‌های سریال گناه فرشته منتشر نشده است ولی گفته می‌شود مینی سریال نیست و تعداد قسمت‌های آن بیشتر از ۱۲ قسمت در نظر گرفته شده است.

نکاتی درباره سریال گناه فرشته

فیلمبردار مطرح سینما مرتضی پورصمدی در میانه فیلمبرداری این سریال به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت.
نقش اصلی سریال گناه فرشته، شهاب حسینی است که بعد از تجربه بازی در سریال‌های شهرزاد و پوست شیر سومین حضور خود را در نمایش خانگی رقم زده است.
اولین تجربه سریال سازی حامد عنقا توسط گناه فرشته شکل گرفته است.

لوگوی سریال

لوگوی سریال «گناه فرشته» توسط «مهدی میرباقری» گرافیست و نقاش مدرنیست مطرح کشور آماده شده است.نشان نوشته سریال با یک رد خون غلیظ به اتفاقات این سریال اشاره دارد و در قالب تایپوگرافی نستعلیق طراحی شده است. میرباقری طراح گرافیک و مدیر هنری تبلیغات سریال‌های آقازاده، جیران… بوده است.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط