۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

کنایه یکی از مدیران استقلال به شایعه خرید نعمتی+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،کنایه یکی از مدیران استقلال به شایعه خرید نعمتی+جزئیات. سیامک نعمتی مدافع راست تیم پرسپولیس که در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت و از این تیم جدا شده است طی روزهای گذشته بارها...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،کنایه یکی از مدیران استقلال به شایعه خرید نعمتی+جزئیات. سیامک نعمتی مدافع راست تیم پرسپولیس که در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت و از این تیم جدا شده است طی روزهای گذشته بارها به عنوان گزینه اول باشگاه استقلال برای پوشیدن لباس آبی این تیم خبر ساز شد.

نعمتی که او را یاغی جدید سرخابی ها معرفی کرده و با این عنوان به او لقب هم داده بودند این روزها به دنبال تیم جدیدش برای ادامه فوتبال در لیگ برتر است.

یک مقام مسئول در باشگاه استقلال در این خصوص  گفت که با وجود کوین یامگا، رضا میرزایی و صالح حردانی در جناح راست این تیم، استقلال هیچ نیازی به جذب بازیکن در این پست نداشته و ندارد.

پیش از این نیز حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به خبر ورزشی گفته بود به هیچ عنوان نیازی به جذب سیامک نعمتی نداریم و برای این بازیکن سابق پرسپولیس آرزوی موفقیت کرده بود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار