۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳

کارگر باغ وحش با CPR جان اورانگوتان را نجات داد+ فیلم

کارگر باغ وحش به دلیل بی دقتی بازدید کننده، CPR را روی اورانگوتان انجام می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به طور معمول، اورانگوتان‌ها از آب دور می مانند، اما این میمون به اندازه‌ای مجذوب غذایی شد که یک بازدیدکننده در محوطه آن پرتاب می‌کرد که جانش را به خطر انداخت. اورانگوتان در تلاش برای بازیابی غذا، تعادل خود را از دست داد و به داخل آب اطراف سقوط کرد.

از آنجایی که اورانگوتان ها شناگران خوبی نیستند، این حیوان به طور جدی در معرض خطر قرار گرفت. این غوطه ور شدن ناگهانی حیوان را در موقعیت خطرناکی قرار داد و برای شناور ماندن و زنده ماندن مبارزه کرد.

نگهبان باغ وحش اورانگوتان را با CPR نجات می دهد

نجات اورانگوتان توسط نگهبان باغ وحش نمایش قابل توجهی از تفکر سریع و تخصص در مراقبت اضطراری از حیوانات بود. نگهبان باغ وحش بدون معطلی به داخل آب پرید و  اورانگوتان را بیرون کشید. نگهبان باغ وحش موفق می شود اورانگوتان را به خشکی بیاورد، و بلافاصله شروع به انجام CPR می کند. این مداخله به موقع و ماهرانه در احیای حیوان و در نهایت نجات جان آن بسیار مهم بود.

آیا اورانگوتان ها می توانند شنا کنند؟

برخلاف تصور عمومی، اورانگوتان ها شناگران طبیعی نیستند. با توجه به بازوهای دراز آنها تصور می شود که هم در قفسه سینه و هم در پروانه عالی هستند. با این حال، بدنه متراکم این حیوانات شناور ماندن روی آب را برای آنها به یک چالش تبدیل می کند و آنها به طور کلی از آب اجتناب می کنند. این عدم توانایی شنا، این میمون ها را به خصوص در محوطه های باغ وحش با آب نماها در معرض خطر غرق شدن قرار می دهد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط