۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸

وعده یک نماینده درباره رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از نواندیش و به نقل از فارس، علیرضاپاک فطرت در گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی نواحی چهارگانه شیراز، اظهار کرد: مدیر مدرسه از یک مدیرکل مهمتر و مسئولیتش به مراتب دشوار تر است زیرا اغلب بیش ...

رتبه بندی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از نواندیش و به نقل از فارس، علیرضاپاک فطرت در گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی نواحی چهارگانه شیراز، اظهار کرد: مدیر مدرسه از یک مدیرکل مهمتر و مسئولیتش به مراتب دشوار تر است زیرا اغلب بیش از ۲۰۰ یا ۳۰۰ دانش آموز را مدیریت می کند.

پاک فطرت افزود: با توجه به کمی فرزند، والدین در امور فرزندانشان بسیار حساس هستند و اینکه در چه مدرسه ای باشد برایشان بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ضروری است مدیر و سایر مسئولین مدرسه باید کاملا با فرهنگ محله آشنا باشند و بر فرهنگ و اوضاع معیشتی خانواده های آن منطقه اشراف داشته باشند.

پاک فطرت خاطرنشان کرد: هدف رتبه بندی افزایش حقوق نیست بلکه حفظ شأن معلم اولین هدف نظام رتبه بندی است.

وی بر تجدید نظر در نحوه رتبه بندی تاکید و اضافه کرد: نظام رتبه بندی باید تمام و کمال اجرا شود لذا مجلس شورای اسلامی برای تامین بودجه رتبه بندی تلاش می کند.

پاک فطرت ادامه داد: رتبه بندی کار بسیار خطیر و دشواری بود که هیچ دولت و وزیری جرات اجرای آن را نداشت اما دولت سیزدهم و نوری زیر بار این مسئولیت خطیر رفتند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، افزود: جامعه به معلمان نیاز دارد و شأن و منزلت معلمان باید حفظ شود بنابراین نباید ارزش معلمان را با مادیات تنزل داد.

وی گفت: سایر نهادها و ادارات از جمله شهرداری ها باید در امر تعلیم و تربیت به آموزش و پرورش کمک کنند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط