۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷

مای مدیو my.medu.ir | سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش + ورود به سامانه

آموزش و پرورش به منظور ارائه امکانات مختلف به دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا اقدام به طراحی سامانه مای مدیو my.medu.ir نموده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مای مدیو my.medu.ir؛ سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش و ورود به سامانه را به سادگی و آنی در اندیشه معاصر ببینید و مورد استفاده قرار دهید.

ورود به سامانه معلمان

در سایت مای مدیو که با عنوان پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش نیز شناخته می شود، با توجه به نقش افراد، گزینه ها و امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار می گیرد که از مهم ترین امکانات ان می توان به ثبت نام مدارس، دریافت کارنامه my medu.ir، کد سوابق تحصیلی، استعلام مدرک تحصیلی و سایر موارد اشاره کرد.آموزش و پرورش به منظور تسریع در روند ارائه امکانات به کاربران خود اقدام به راه اندازی سامانه های متفاوتی نموده است که یکی از مهم ترین آن ها پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir می باشد.

در سامانه مای مدیو نحوه دسترسی به پنل کاربری و همچنین ارائه امکانات با توجه به نقش افراد متفاوت است.

برای ورود به سامانه my medu.ir دانش آموزی می بایست کاربران پس از ورود به سایت مای مدیو، کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را وارد نمایند، اما سایر افراد می بایست با استفاده از گزینه “ورود از طریق دولت من” از امکانات my.medu.ir استفاده نمایند. با توجه به اهمیت امکانات ارائه شده در سامانه مای مدیو، در ادامه این مقاله جزئیاتی مانند نحوه ثبت نام my.medu.ir، امکانات سایت مای مدیو دانش آموز و فرهنگیان و همچنین سایر افراد ارائه شده است.

معرفی مای مدیو my.medu.ir

با پیشرفت علم و تکنولوژی، بسیاری از ارگان ها به منظور تسریع ارائه خدمات و امکانات متنوع به کاربران خود، اقدام به راه اندازی سامانه های متنوعی نموده اند که آموزش و پرورش نیز از این قائده مستثنی نبوده است و در سال های اخیر، سایت های مختلفی را برای دسترسی کاربران به امکانات ارائه نموده است. اما در سال گذشته آموزش و پرورش به منظور ارائه تمامی امکانات خود به کاربران، اقدام به راه اندازی سامانه یکپارچه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir نمود.

 

فرهنگیان، اولیا، دانش آموزان و دیگر کاربرانی که نیازمند استفاده از خدمات مرتبط با آموزش و پرورش هستند، می توانند با ورود به سامانه مای مدیو به آدرس سایت my.medu.ir، به تمامی سایت های مورد نیاز خود و سازمان های تابعه آموزش و پرورش دسترسی داشته باشند. کاربران می بایست توجه داشته باشند که نحوه ورود به سامانه مای مدیو و همچنین گزینه ها و امکانات ارائه شده در آن با توجه به نقش افراد متفاوت می باشد که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته شده است.

ورود به سامانه مای مدیو my.medu.ir فرهنگیان

 

۱سامانه فیش حقوقی فرهنگیان مای مدیو my.medu.ir

۲حکم کارگزینی فرهنگیان مای مدیو my.medu.ir

۳رتبه بندی فرهنگیان مای مدیو my.medu.ir

مای مدیو my.medu.ir دانش آموزی

 

۱دریافت کارنامه مای مدیو my.medu.ir

۲هدایت تحصیلی دانش آموزان مای مدیو my.medu.ir

۳بخش نورینو دانش آموزی مای مدیو my.medu.ir

۴ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی مای مدیو my.medu.ir

۵مخزن محتوای آموزشی و آزمایشگاه مجازی مای مدیو my.medu.ir

۶نظرسنجی معلمان مای مدیو my.medu.ir

۷طرح ملی ایده ایران شهریاران از سایت مای مدیو my medu.ir

مای مدیو my.medu.ir والدین و سایر افراد

 

۱سنجش بدو ورود مای مدیو my.medu.ir

۲دریافت سوابق تحصیلی از سایت مای مدیو my.medu.ir

۳درگاه دولت مای مدیو my.medu.ir

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط