۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

آخرین خبر از رتبه بندی معلمان ۱۸دی| صدور احکام رتبه بندی معلمان بازنشسته + لینک ورود به سایت اجکام بازنشستگان

آنچه در ادامه می خوانید آخرین خبر از رتبه بندی معلمان؛ صدور احکام رتبه بندی معلمان بازنشسته و نحوه ورود به سایت دانلود احکام رتبه بندی معلمان است که در اندیشه معاصر شرح داده ایم.

آخرین خبر از رتبه بندی معلمان ۱۸دی| صدور احکام رتبه بندی معلمان بازنشسته + لینک ورود به سایت اجکام بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آخرین خبر از رتبه بندی معلمان؛ صدور احکام رتبه بندی معلمان بازنشسته و نحوه ورود به سایت دانلود احکام رتبه بندی معلمان را در اندیشه معاصر شرح داده ایم تا علاوه بر سخنان معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری در مورد صدور احکام بتوانید مستقیما وارد سایت شده و احکام رتبه بندی معلمان را ببینید و دانلود کنید.

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: «یکی دیگر از موارد اصلاحی این است که همزمان با رتبه‌بندی که هر ۴ سال یک بار برای معلمان انجام می‌شود و باعث می‌شود معلمان، انگیزه لازم را از این ارتقا تا رتبه‌بعدی نداشته باشند، همانند اعضای هیات علمی به‌صورت سالانه ارزیابی صورت پذیرد و هر سال به معلمان، یک پایه تعلق گیرد. همانطور که بخشی از حقوق اساتید دانشگاه مربوط به مرتبه علمی و بخشی مربوط به پایه علمی است. مرتبه علمی هر ۴ سال یک بار و پایه علمی هر سال است.»

وی افزود: «در اینجا هم متناسب با ارزیابی سالیانه پیش‌بینی کرده و پیشنهاد داده‌ایم که معلمان هر رتبه‌ای که گرفته‌اند، سال بعد پایه‌ها به پایه‌های قبلی اضافه می‌شود یعنی هر سال ارزیابی شوند و هر سال پایه علمی بگیرند و مجموع ارزیابی ۴ سال‌شان رتبه بعدی را رقم بزند.»

محبی اضافه کرد: «در این صورت برای بارگذاری مستندات اذیت نمی‌شوند؛ چون هر کاری که در یک سال انجام داده‌اند، ثبت شده و فقط دغدغه ثبت مدارک سالی را دارند که مشغول فعالیت هستند.»

صدور احکام رتبه بندی معلمان

بیش از ۱۰ تغییر اساسی در آیین‌نامه جدید رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی شده است

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با بیان اینکه نگاه در آیین‌نامه قبلی از بالا به پایین بود اما در آیین‌نامه جدید از پایین به بالا و بالا به پایین در رفت و برگشت و تعامل است، اظهار کرد: «چرخش بعدی این است که مدرسه و معلم احساس نکند که از بالا به او نگاه می‌کنند بلکه کارها با مشارکت معلم و مدرسه پیش برود.»

وی خاطرنشان کرد: «در مجموع بیش از ۱۰ چرخش اساسی را در آیین‌نامه جدید پیش‌بینی کرده‌ایم که فرآیندهایش را طی می‌کند. مواردی را عرض کردم و برخی نیز چون در دست بررسی است و شاید دچار تغییر شود بعدا اعلام خواهیم کرد.‌ در مجموع ۱۰ چرخش اتفاق افتاده است و امیدواریم به‌زودی در هیات‌ممیزه وزارت آموزش و پرورش بررسی شود.»

محبی با بیان اینکه آیین‌نامه جدید باید بعد از بررسی و تصویب هیات‌ممیزه به هیات دولت برود و پس از تصویب هیات دولت لازم‌الاجرا است، اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله آیین‌نامه جدید تا پایان سال عملیاتی شود.‌

صدور احکام رتبه بندی معلمان بازنشسته

«رضا فیضی نژاد» در حاشیه حضور در اداره صندوق بازنشستگی اصفهان افزود: هر چند قانون رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ مصوب شد، اما در عمل احکام کارگزینی ذینفعان در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ توسط آموزش و پرورش صادر شد.

وی اظهار داشت: به این دلیل برای مستخدمینی که در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بازنشسته شدند، چون پرونده پرسنلی آن ها هنگام صدور حکم بازنشستگی، بدون امتیاز رتبه بندی در احکام کارگزینی بود، در عمل امکان اعمال رتبه بندی برای آن ها در آن مقطع زمانی ممکن نبود.

معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری افزود: بر این اساس رتبه بندی احکام بازنشستگان در سالجاری در دستور کار قرار گرفت و فایل اطلاعات ۶۲ هزار نفر از آن ها از طرف وزارت آموزش و پرورش دریافت شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی تعداد ۵۰ هزارو ۵۰۰ نفر مشمول دریافت مابه التفاوت ناشی از اجرای احکام اصلاحی شدند.

فیضی با بیان اینکه میانگین رقم مابه التفاوت برای هر کدام از این افراد را در طول اجرای قانون رتبه بندی ( ۶ ماهه دوم ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۱ ) ماهیانه تا پایان سال با تامین اعتبار از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت می شود، یادآور شد: مرحله اول این اقدام ساعاتی پس از پرداخت حقوق آذر به حساب ذینفعان واریز شد.

معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: افرادی که بازنشسته سال ۱۴۰۱ بوده و احکام آنان صادر نشده جزء مواردی هستند که مشخصات آنان در فایل ارسالی از سوی وزارت آموزش و پرورش نبوده و بنابراین احکام این افراد پس از ارسال مشخصات از سوی وزارت آموزش و پرورش قابل بررسی و اصلاح خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: استان اصفهان بالغ بر ۱۱۰ هزار بازنشسته آموزش و پرورش دارد که حدود تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ حکم بابت مشمولان رتبه بندی صادر شده است.

ورود به سایت دانلود احکام رتبه بندی معلمان سریع و فوری

مشاهده دریافت فیش و حکم رتبه بندی را کافیست با یک کلیک از همینجا انجام دهید

وارد سامانه My.medu.ir شوید و گزینه احکام یا فیش را انتخاب کنید .

اولین حکم از بالا ، جدیدترین حکم صادر شده برای شماست

رمز سامانه ، همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir)است .

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

بازنشسته فرهنگی ۱۴۰۰

۱۹ دی ۱۴۰۲


از روز اول چرا گفتید بازنشسته ۱۴۰۰ رتبه بندی میشن مدارک بارگذاری کردیم درد سر کشیدیم اعتراض زدیم حالا بعد از ۲۸ ماه میگید شامل شما نمیشه مسخره بازیه ازاول مگفتید شامل شما نمیشه چرا دروغ گفتید

بازنشسته فرهنگی ۱۴۰۰

۱۹ دی ۱۴۰۲


از روز اول چرا گفتید بازنشسته ۱۴۰۰ رتبه بندی میشن مدارک بارگذاری کردیم درد سر کشیدیم اعتراض زدیم حالا بعد از ۲۸ ماه میگید شامل شما نمیشه نمیشه چرا دروغ گفتید

نظرات بسته شده است