۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

ورژن متفاوت استقلال؛ آبی‌ها، لیگ را زیبا کردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از طرفداری،ورژن متفاوت استقلال؛ آبی‌ها، لیگ را زیبا کردند!. بازی های اخیر استقلال حسابی پرگل بوده است. استقلال دور برگشت، مسابقات لیگ برتر را با نتایج پرگلش زیبا کرده است. در مسابقات لیگ ایرا...

ورژن متفاوت استقلال؛ آبی‌ها، لیگ را زیبا کردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از طرفداری،ورژن متفاوت استقلال؛ آبی‌ها، لیگ را زیبا کردند!. بازی های اخیر استقلال حسابی پرگل بوده است. استقلال دور برگشت، مسابقات لیگ برتر را با نتایج پرگلش زیبا کرده است.

در مسابقات لیگ ایران که میانگین گل مسابقات کمتر از ۲ گل در هر بازی است، استقلال در دور برگشت بازی ها به طور میانگین در هر بازی خود ۴ گل داشته است.

استقلال در بازی اول خود در مسابقات دور برگشت برابر تیم سپاهان ۲-۱ بازنده شد، سپس در سه برد متوالی ابتدا برابر ملوان ۴-۰ برنده شد، سپس مس کرمان را ۳-۲ و بعد نفت مسجدسلیمان را ۳-۱ شکست داد.

ثبت ۱۶ گل در ۴ بازی یعنی خلق زیبایی در فوتبالی که گل در آن همیشه بسیار اندک است و اتفاق مهمی محسوب می شود. این در حالی است که تعداد گل های زده و خورده برخی تیم ها در مسابقات لیگ بسیار نازل و کم است و فوتبال ایران باید آرزو کند تیم های دیگر مثل استقلال در زدن و خوردن گل در بازی هایشان عملکرد موفقی داشته باشند.

در مسابقات لیگ امسال تیم نفت مسجدسلیمان با زدن ۱۳ گل و دریافت ۵۰ گل بیشترین تعداد گل های زده و خورده را در کارنامه خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار