۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

نکات مهم برای قبول شدگان آزمون استخدام آموزگاری+ نحوه اعتراض به نتایج نهایی آزمون

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از نبض بازار،نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است و متقاضیان چنانچه در ردیف قبول‌شدگان نهایی قرار گرفته‌اند به منظور طی سایر م...

آزمون استخدامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از نبض بازار،نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است و متقاضیان چنانچه در ردیف قبول‌شدگان نهایی قرار گرفته‌اند به منظور طی سایر مراحل استخدام مطابق مفاد اطلاعیه منتشر شده اقدام نمایند.

اما چند نکته قابل توجه عزیزانی که در آزمون استخدامی آموزگاری قبول شده اند:

بعد از دو روز از زمان اعلام نتایج جهت اخذ معرفی نامه و انجام معاینات پزشکی و ارائه گواهی عدم سوء پیشینه به اداره کل استان تون مراجعه می‌کنید.
اواخر هفته آینده جهت گذراندن دوره مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام میکنید.

حکم پیمانی یکساله خواهد بود بعد از قبولی در آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان حکم پیمانی تون تمدید خواهد شد.

جهت بهره مندی از مزایایی رتبه بندی حتماً بایستی آزمون جامع نمره قبولی کسب کنید.

کسانی که نسبت به نتایج آزمون اعتراض دارند میبایست بعد از دو روز از زمان اعلام نتایج با مراجعه به سایت اداره کل استان خود نسبت به ثبت اعتراض خود در سامانه اقدام کنند.

کارگزینی آموزش و پرورش نوشت: داوطلبان عزیز از مراجعه حضوری به ادارات کل جهت اعتراض خودداری کنند تمام مراحل بصورت سامانه ای بوده ونتایج اعتراض نیز از طریق سامانه اعلام خواهد شد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط