۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳

نحوه گرفتن وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده گذاری داشته باشند. این تسهیلات سود ندارد و کارمزد آن به ۴ درصد می‌رسد. متقاضیان این...

نحوه گرفتن وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده گذاری داشته باشند. این تسهیلات سود ندارد و کارمزد آن به ۴ درصد می‌رسد. متقاضیان این وام باید به بانک ضامن رسمی ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماهه است.

با توجه به مبلغ وام، سود آن و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن نیز به ۲۰۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد.

سپرده گذاران در بانک مهر ایران، امکان دریافت انواع وام‌ها و افتتاح حساب قرض الحسنه را دارند. بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف گسترش منایع قرض الحسنه و تعمیق هر چه بیشتر این موضوع در بین مردم در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه با ۵۳۰ شعبه در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات قرض الحسنه اعم از اعطای تسهیلات، افتتاح حساب و … به مشتریان خود است.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته عنوان سومین بانک اسلامی جهان و بانک اول ایران به انتخاب بنکر را به دست آورد. ضمنا بانک مهر ایران برنده جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام به انتخاب سازمان همکاری اسلامی در سال ۲۰۱۹ شد. ضمنا در تاریخ مدیریت این بانک نیز جوایز مختلفی ثبت شده که از جمله آن‌ها می‌توان به جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام اشاره کرد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط