۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، طی حکمی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور را منصوب کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج اساتید، صبح امروز و در مراسمی که در سالن شه...

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، طی حکمی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج اساتید، صبح امروز و در مراسمی که در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، طی حکمی از سوی مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید، وحید آرایی به عنوان مسئول معاونت پژوهش و فناوری منصوب شد.

وحید آرایی دارای دکترای علوم سیاسی (گرایش سیاستگذاری عمومی) از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات نورالله قیصری در دوران مسئولیت وی در این سمت قدردانی شد.
در متن حکم مسئولیت معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید آمده است:

برادر بسیجی دکتر وحید آرایی
با توجه به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده و به موجب این حکم جنابعالی به سمت معاونت پژوهش و فناوری منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند قادر متعال نصب العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

توجه به اصول مهم نوسازی و تحول آفرینی هدفمند و انقلابی در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مساله محور اثربخش و جامعه گرایانه در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید می‌باشد.

ضروری است جنابعالی و مجموعه همکاران معاونت با بهره‌مندی از ظرفیت‌های گران‌سنگ جامعه علمی و دانشگاهی بر مبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق مأموریت‌های محوله پیوست حرکت نمایید.»

مهر

مطالب مرتبط

آخرین اخبار