۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶

اقتصادی

مشاهده وضعیت وام ازدواج با کد رهگیری | وام ازدواج شرایطش چیست

مشاهده وضعیت وام ازدواج با کد رهگیری را در اندیشه معاصر برایتان تشریح کردیم.

مشاهده وضعیت وام ازدواج با کد رهگیری | وام ازدواج شرایطش چیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، وام ازدواج یک راه آسان برای دریافت پول با بازپرداخت مناسب و بدون سود و البته آینده ساز برای زوجین است با وام ازدواج افراد میتوانند از شرایط نابی استفاده کنند که در اول زندگی جلو بیوفتند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مشاهده وضعیت وام ازدواج ۱۴۰۳​ با کد رهگیری

پس از صحبت در خصوص پیگیری وام ازدواج ۱۴۰۳ با کد ملی و توضیح در این باره که صرف داشتن کد ملی، بدون وجود کد رهگیری، برای اطلاع و مشاهده وضعیت وام، کافی نمی باشد، در این بخش از مقاله، قصد داریم در خصوص مشاهده وضعیت وام ازدواج با کد رهگیری در سال ۱۴۰۳​ صحبت کنیم که به شرح زیر است:

ابتدا، فرد متقاضی باید، آدرس سایت ثبت نام وام ازدواج، یعنی، ve.cbi.ir را جست و جو نموده تا وارد صفحه ای مشابه صفحه زیر شود و گزینه مشاهده وضعیت را انتخاب کند.
سپس، در کادرهای ستاره دار، اطلاعات مورد نیاز، از قرار کد ملی و کد رهگیری ثبت نام کننده را وارد کرده و گزینه مشاهده وضعیت را انتخاب نماید

پیگیری وام ازدواج تنها با کد ملی امکان‌پذیر است؟

خیر! متقاضی وام فقط با داشتن کد ملی نمی‌تواند از وضعیت وام خود اطلاع حاصل کند. برای پیگیری وام ازدواج، علاوه بر کد ملی به کد رهگیری ده رقمی نیز احتیاج است.

کد رهگیری هنگام ثبت نام متقاضیان ارائه می شود و با داشتن این کد افراد می توانند در مراحل بعد، پیگیری و استعلام را در سامانه ثبت نام وام ازدواج را انجام دهند.

وام ازدواج

وام ازدواج

مشاهده وضعیت وام ازدواج بدون داشتن کدرهگیری در سال ۱۴۰۳

افرادی که درخواست دریافت وام دارند، باید پس از ثبت نام اینترنتی و انتخاب بانک و شعبه موردنظر، پیگیر استعلام وضعیت درخواست وام ازدواج خود باشند، این افراد می توانند بارجوع به سایت سامانه تسهیلات قرض الحسنه ، پیگیر وضعیت وام خود شوند.

در صورت فراموشی کد رهگیری برای مشاهده وضعیت وام ازدواج چه باید کرد؟

برای ورود به سامانه و بررسی وضعیت وام ، تنها کد ملی کافی نبوده و علاوه بر آن به کد پیگیری نیز احتیاج است. با این‌وجود سامانه وام برای بازیابی کد پیگیری ده رقمی درخواست آن دسته از افرادی که آن را فراموش کرده‌اند، راهکاری ارائه داده و متقاضیان در صورت فراموشی کد رهگیری خود می توانند از طریق انجام مراحلی برای بازیابی آن اقدام کنند. در ادامه بطور کامل در ارتباط با نحوه بازیابی کد پیگیری اشاره کرده ایم.

چون امکان فراموشی کد پیگیری ده رقمی برای افرادی که درخواست وام دارند وجود دارد، لازم است تا همه افراد، راهکار بازیابی آن را به طور کامل بدانند

برای بازیابی کد پیگیری درخواست وام خود، در ابتدا وارد سامانه تسهیلات قرض الحسنه به نشانی ve.cbi.ir شده و در منو سمت راست سایت، روی گزینه «بازیابی و چاپ کد پیگیری» کلیک کنید.

استعلام وضعیت وام ازدواج در بانک ملی

بانک ملی یکی از قدیمی‌ترین و رتبه‌دارترین بانک‌های ایران از لحاظ اعتبار است. به همین دلیل این بانک در بیشتر مواقع یکی از انتخاب‌های اصلی زوج‌های جوان برای دریافت تسهیلات لازم و ثبت نام وام ازدواج است. در اینجای مقاله نیاز است بپردازیم به این موضوع که آن دسته که متقاضیان وام ازدواج که درخواست خود را در بانک ملی ثبت کرده‌اند، از چه طریقی قادرند از وضعیت وام ازدواج خود باخبر شوند.

یک روش این است که به سایت تسهیلات قرض الحسنه وارد شده و مانند روشی که بیان شده بود، با ثبت کد ملی و کد پیگیری ده رقمی، از وضعیت درخواست وام خود مطلع شوند.

اما آن دسته از افرادی که امکان پیگیری وضعیت وام خود را به صورت آنلاین ندارند، می‌توانند به یکی از شعب بانک کلی در محل سکونت خود مراجعه کرده و وضعیت وام ازدواج خود را حضوراٌ پیگیری کنند.

پیگیری درخواست وام ازدواج در بانک رفاه

یکی دیگر از بانک‌هایی که همیشه از نگاه متقاضیان جهت دریافت وام ازدواج محبوب بوده بانک رفاه است. وقتی فرد بانک رفاه را در سامانه انتخاب می‌کند، در حین ثبت‌نام از او پرسیده می‌شود که نحوه پیگیری وضعیت وام ازدواج به چه ترتیب باشد. کاربر در اینجای سایت، می‌تواند بین دو روش، یک مورد را انتخاب کند:

روش اول این است که متقاضی به بانک رفاه مراجعه کرده و وضعیت درخواست خودش را حضوری پیگیری گند.

مراجعه آنلاین روش دومی است که متقاضی دریافت وام ازدواج می‌تواند برای مشاهده آخرین وضعیت درخواست خود انجام دهد. کاربر در این روش از طریق سایت ve.cbi.ir به قسمت مشاهده وضعیت رفته و پس از پر کردن اطلاعات درخواستی سایت (کد ملی و کد پیگیری)، وضعیت وام درخواستی خود را مشاهده می‌کند.

استعلام وضعیت وام ازدواج در بانک مسکن

یکی از مواردی که برای متقاضیان دریافت وام از بانک مسکن سؤال است، مربوط به موضوع چگونگی پیگیری درخواست وام ازدواج در بانک مسکن می‌شود. در پاسخ این سؤال باید گفت که نحوه پیگیری وضعیت وام ازدواج در بانک مسکن با دیگر بانک‌ها تفاوت آنچنانی ندارد.

به این صورت که کاربر متقاضی دریافت وام برای پیگیری درخواست خود، می‌تواند به بانک مراجعه کرده و حضوراٌ از وضعیت وام خود مطلع شود. متقاضی برای پیگیری درخواست وام خود می‌تواند به سایت ve.cbi.ir مراجعه کرده و درخواست خود را آنلاین انجام دهند. لازم به ذکر است که در مراجعه آنلاین به سایت تسهیلات قرض الحسنه ( ve.cbi.ir )، ارائه کد ملی و کد پیگیری ده رقمی درخواست الزامی است.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط