۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶

اقتصادی

وام بانک آینده | آشنایی با انواع وام آینده

وام آینده چه شرایطی دارد و چگونه دریافت میشود؟ برای جوابش اندیشه معاصر را دنبال کنید

بانک آینده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دریافت وام بانک آینده برای افراد خیلی مفید است و مردم زیادی را برای دریافت وام وسوسه کرده است. وام بانک آینده توانسته خیلی از مشکلات اقتصادی مردم را حل کند برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

وام ۱ میلیارد تومانی با سپرده ارزی بانک آینده

وام ۱ میلیارد تومانی با سپرده‌ی ارزی بانک آینده برای کسانی که دلار، یورو، پوند یا هر ارزی دیگری دارند، برنامه‌ریزی و اجرایی شده است. برای دریافت این وام بانک آینده، در قدم اول باید حساب ارزی افتتاح کنید و ارز‌های خود را به‌عنوان سپرده در این حساب، نزد بانک بگذارید. اعتباری که از این وام به شما تعلق می‌گیرد، ۵۰درصد سپرده، تا سقف ۱میلیارد تومان با سود سالیانه‌ی ۲۳درصدی است. برای ضمانت طرح سپرده‌ی ارزی نیاز به معرفی ضامن نیست و مسدودی سپرده‌ی شما به‌عنوان ضمانت تلقی می‌شود. سپرده‌ی شما پس از تسویه‌ی کامل اقساط آزاد خواهد شد.

بانک آینده

بانک آینده

معرفی انواع طرح‌های ارائه تسهیلات و وام بانک آینده

وام بانک آینده ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود را دارد. بانک آینده یکی از بانک‌های معتبر و شناخته شده ایرانی در دنیا است. تنوع طرح‌های اعطای وام و تسهیلات این بانک توجه عده زیادی از افراد را برای استفاده از آنها جلب کرده است. برای بررسی انواع وام‌های بانک آینده و استعلام تسهیلات آن می‌توانید به سایت بانک آینده مراجعه کنید. بانک آینده برای اعطای هرگونه وام و تسهیلات به مشتریان اقدام به دریافت گزارش اعتبار سنجی از هر مشتری می‌کند. در ادامه این مقاله انواع طرح‌های اعطای تسهیلات و وام بانک آینده معرفی و بررسی خواهد شد.

۱-معرفی طرح کارا برای ارائه تسهیلات و وام بانک آینده

برای مشتریان حقیقی بر اساس این طرح می‌توان تا سقف ۵ میلیارد ریال و برای مشتریان حقوقی تا سقف ۲۰ میلیارد ریال وام بانک آینده دریافت کرد. حداقل مدت بازپرداخت اقساط این طرح ۱۲ ماه و حداکثر آن ۶۰ ماه است. نرخ سود تسهیلات این طرح به صورت سالیانه ۶ درصد محاسبه می‌شود. حداقل دوره میانگین‌گیری برای بهره بردن از امتیازات این طرح ۳ ماه و ضریب پرداخت حداقل ۵۰ درصد مبلغ متوسط حساب است. هر ماه به دوره میانگین‌گیری اضافه شود، ۴ قسط به تعداد اقساط و ۲۰ درصد به ضریب پرداخت تسهیلات اضافه خواهد شد.

۲-معرفی طرح متخصصان برای ارائه تسهیلات و وام بانک آینده

این طرح تسهیلات و وام بانک آینده برای افراد متخصص در نظر گرفته شده است. در ادامه جزئیات و خصوصیات این طرح به تفکیک معرفی خواهد شد.

در این طرح برای کمک به خرید تجهیزات، لوازم و وسایل کار اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه و برای خرید مطب یا محل کار مبلغ ۵ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه تسهیلات ارائه می‌شود.
در این طرح برای کمک به خرید تجهیزات، لوازم و وسایل کار پزشکان و دندانپزشکان متخصص و فوق تخصص مبلغ ۵ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه و برای خرید مطب یا محل کار مبلغ ۱۰ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه تسهیلات ارائه می‌شود.
در این طرح برای کمک به خرید تجهیزات، لوازم و وسایل کار پزشکان عمومی مبلغ ۱ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه و برای خرید مطب یا محل کار مبلغ ۵ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه تسهیلات ارائه می‌شود.
در این طرح برای کمک به خرید تجهیزات، لوازم و وسایل کار دندانپزشکان عمومی مبلغ ۱ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه و برای خرید مطب یا محل کار مبلغ ۵ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه تسهیلات ارائه می‌شود.
در این طرح برای کمک به خرید تجهیزات، لوازم و وسایل کار دامپزشکان عمومی مبلغ ۱ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه و برای خرید مطب یا محل کار مبلغ ۵ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه تسهیلات ارائه می‌شود.
در این طرح برای کمک به خرید تجهیزات، لوازم و وسایل کار داروسازان (داروخانه‌ها) مبلغ ۱ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه و برای خرید مطب یا محل کار مبلغ ۱۰ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه تسهیلات ارائه می‌شود.
در این طرح برای کمک به خرید تجهیزات، لوازم و وسایل کار کارشناسان علوم آزمایشگاهی مبلغ ۳ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه و برای خرید مطب یا محل کار مبلغ ۱۰ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه تسهیلات ارائه می‌شود.
در این طرح برای کمک به خرید تجهیزات، لوازم و وسایل کار رادیولوژیست‌ها (پزشکان و دندانپزشکی) مبلغ ۳ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه و برای خرید مطب یا محل کار مبلغ ۵ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه تسهیلات ارائه می‌شود.
در این طرح برای کمک به خرید تجهیزات، لوازم و وسایل کار سایر رشته‌های مربوطه (پیراپزشکی، مامایی و …) مبلغ ۱ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه و برای خرید مطب یا محل کار مبلغ ۵ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه تسهیلات ارائه می‌شود.
در این طرح برای کمک به خرید تجهیزات، لوازم و وسایل کار وکلا و سردفتران رسمی مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه و برای خرید مطب یا محل کار مبلغ ۵ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه تسهیلات ارائه می‌شود.
در این طرح برای کمک به خرید تجهیزات، لوازم و وسایل کار مهندسان (ساختمان و عمران) مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه و برای خرید مطب یا محل کار مبلغ ۳ میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه تسهیلات ارائه می‌شود.

۳-معرفی طرح ارزش برای ارائه تسهیلات و وام بانک آینده

این طرح تسهیلات و وام بانک آینده برای افراد دارای حساب قرض الحسنه جاری این بانک طراحی شده است. البته فرد متقاضی باید معادل مبلغ تسهیلات دارای میانگین حساب ۴ ماهه باشد. این طرح دارای اقساط بازپرداخت وام ۳۶ ماهه است.

افراد می‌توانند تا سقف ۸۰ میلیون ریال برای خرید کالای مصرفی بادوام ایرانی از این تسهیلات استفاده کنند.
افراد می‌توانند تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال برای خرید خودرو ایرانی از این تسهیلات استفاده کنند.
افراد می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال برای تعمیر مسکن خود تسهیلات جعاله بگیرند.
۴-معرفی طرح توانا برای ارائه تسهیلات و وام بانک آینده

این طرح ارائه تسهیلات و وام بانک آینده برای کارکنان و نیروی انسانی سازمان‌ها، شرکت‌ها و اداراتی که نزد این بانک دارای حساب قرض الحسنه هستند، جاری طراحی شده است. سقف ارائه تسهیلات این طرح برای هر نفر ۵۰۰ میلیون ریال با اقساط ۳۶ الی ۶۰ ماهه و با نرخ ۷ الی ۱۰ درصد است.

۵-معرفی بسته اعتباری زندگی برای ارائه تسهیلات و وام بانک آینده

این طرح تسهیلات و وام بانک آینده به منظور کمک هزینه تکمیل مسکن یا محل کار و بازسازی آن، کمک هزینه‌ی خرید خودرو داخلی و کمک هزینه‌ی خرید کالای مصرفی بادوام ایرانی طراحی شده است.

انواع ضمانتنامه

ضمانتنامه یا همان «عقد ضمان» به معنی این است که بانک، مالی که بر ذمه دیگری است را به عهده می‎گیرد. در واقع بانک به عنوان یک ضامن معتبر، در معامله بین طرفین وارد می‎شود تا آن را تسهیل و تسریع کند. ضمانتنامه یکی از انواع تسهیلات بانک آینده است. انواع ضمانتنامه‌های بانک آینده عبارت‌اند از:

ضمانتنامه شرکت در مناقصه و مزایده

این مورد هم برای تامین مایحتاج عمده و فروش وسایل و اموال مازاد و هم اجرای طرح‌های ساختمانی و صنعتی به کار می‌رود.

ضمانتنامه حسن انجام کار

به موجب این ضمانتنامه، بانک حسن انجام کار را به درخواست فروشنده یا پیمانکار در مقابل خریدار یا کارفرما تعهد می‌کند.

ضمانتنامه پیش‌پرداخت

این ضمانتنامه برای حصول اطمینان از این موضوع است که وجه پرداختی به عنوان پیش‎پرداخت، به مصرف دیگری غیر از انجام تعهدات کار نخواهد رسید.

ضمانت‏‌نامه دوره تضمین

این ضمانتنامه در مورد اجرای طرح‎های ساختمانی و صنعتی است، و پیمانکار را مسئول رفع هر عیب و نقصی در دوره تحویل موقت تا پایان پروژه می‎کند.

ضمانتنامه گمرکی

در صورتی که واردکننده کالا قادر به پرداخت حقوق و عوارض گمرکی به صورت نقدی نباشد، یا اختلاف نظر موجب کشیده شدن موضوع به مراجع گمرکی یا قضایی شود، صاحب کالا برای جلوگیری از متروکه شدن آن، یا رفع نیاز جامعه و فروش سریع، یک ضمانتنامه به مبلغ مورد ادعای گمرک خواهد گرفت.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط