۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱

لطفا به بهانه محبوبیت بی منطق نشوید!

صحبت های مدیر عامل استقلال قبل از شهرآورد باعث شد تا بار دیگر فضای این بازی متشنج شود.به نظر می رسد که چنین سخنانی تنها برای فرافکنی و کسب محبوبیت بیشتر است.

لطفا به بهانه محبوبیت بی منطق نشوید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مصطفی آجرلو جزو مدیران غیر ورزشی است که در فوتبال ایران حضور دارد و انصافا می توان گفت  که او کارنامه خوبی داشته است.

آجرلو سابقه کار کردن در تیم های پاس، استیل آذین و تراکتور سازی را در کارنامه دارد و اکنون هم که مدیر عامل استقلال است.

مدیر عامل آبی پوشان قبل از شهرآورد بزرگ پایتخت سخنانی را بر زبان آورد که می توان عنوان غیر منطقی را برای آن انتخاب کرد. او قهرمان نشدن استقلال را به دلایل سیاسی ربط داد.

سخنان مدیر عامل آبی پوشان یک نکته بسیار مهم داشت و آن اینکه او می خواست بگوید که قهرمانی های پیاپی پرسپولیس در ۵ سال اخیر فوتبال ایران به خاطر دلایل سیاسی بوده است و سرخ پوشان به خاطر بازی های پشت پرده قهرمان شده اند.

شاید بدبین ترین هوادار استقلال نسبت به پرسپولیس هم چنین دیدی که مدیر عامل آبی پوشان دارد نداشته باشد.در تاریخ لیگ برتر ایران تاکنون سابقه نداشته است که هیچ تیمی ۵ بار پیاپی به کمک نهادهای سیاسی به قهرمانی دست پیدا کرده باشد. سوالی که از آجرلو باید پرسیده شود این است که اگر سیاسی ها فوتبال را تعیین می کنند آیا قهرمانی های قبلی که او  با پاس به دست آورده است باید زیر سوال برده شود؟

در این هیچ شکی وجود ندارد که در بعضی از بازی ها اشتباهات داوری به سود پرسپولیس بوده است اما در بسیاری از بازی های هم اشتباهات به ضرر سرخ پوشان بوده است. اگر قهرمانی های پرسپولیس در لیگ ایران به کمک سیاسی ها بوده است چرا در آسیا هم شاهد درخشش تیم بوده ایم. آقای مدیر عامل به خوبی می داند که پرسپولیس در ۵ سال اخیر آبروی فوتبال ایران در آسیا بوده است و توانسته دو فینال را تجربه کند.

سخنان آجرلو با واکنش مدیر عامل پرسپولیس هم همراه شد و او هم سخنان تندی را علیه مدیر عامل استقلال بر زبان آورد. به نظر می رسد که کنش آجرلو و هم واکنش صدری به خاطر کسب محبوبیت بیشتر است و ای کاش به قول پروین اگر ما سخن گفتن بلد نیستیم حتی سکوت کردن را بلد باشیم.

بعید به نظر می رسد که این سخنان آجرلو محبوبیت او را در بین هواداران استقلال بیشتر کند بلکه تنها باعث می شود که فضای داربی متشنج تر شود.

منبع: شفقنا ورزشی

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط