۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰

قانون رتبه‌بندی معلمان از چه زمانی اعمال خواهد شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان یکی دیگر از کار‌های مهم دولت بود که ۱۰ سال در بروکراسی اداری معطل مانده بود. قانون رتبه‌بندی معلمان از چه زمانی اعمال خواهد ...

رتبه بندی معلمان | استعفای نوری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان یکی دیگر از کار‌های مهم دولت بود که ۱۰ سال در بروکراسی اداری معطل مانده بود.

قانون رتبه‌بندی معلمان از چه زمانی اعمال خواهد شد؟

وی در جریان سفر هیات دولت به آذربایجان‌غربی، در جلسه شورای اداری بوکان افزود: این مهم الان تصویب شده و قطعا در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود و از اول شهریورماه نیز در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال خواهد شد.

 

وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: رسانه‌های ضد انقلاب طی ماه‌های گذشته بیشترین حجم خبری خود را به مسئله رتبه‌بندی معلمان آن هم به دروغ اختصاص دادند که خوشبختانه جامعه فرهنگیان کشور پاسخی به این دروغ‌پراکنی‌ها نشان ندادند.

قانون رتبه‌بندی معلمان از چه زمانی اعمال خواهد شد؟

وی گفت: اعمال رتبه‌بندی معلمان شروع شده و ان‌شاالله در ماه‌های آینده نیز فرهنگیان کشور خبر‌های بسیار خوبی در حوزه بیمه و د‌یگر مسائل خواهند شنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار