۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷

عربشاهی: کسی که دلش با تیم باشد به راحتی جای دیگر نمی رود قبل از پرسپولیس چه کسی مغانلو را می شناخت؟/ با شروع مسابقات درمورد رضا اسدی نظر می دهم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ضیاء عربشاهی هافبک دفاعی دهه ۶۰ پرسپولیس از علی پروین و تیم بستن این چهره بزرگ در آن دهه می گوید و… بهتر است خودتان مصاحبه ما با هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس را بخوانید؛ می خواهیم نظر شما را...

عربشاهی: کسی که دلش با تیم باشد به راحتی جای دیگر نمی رود قبل از پرسپولیس چه کسی مغانلو را می شناخت؟/ با شروع مسابقات درمورد رضا اسدی نظر می دهم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ضیاء عربشاهی هافبک دفاعی دهه ۶۰ پرسپولیس از علی پروین و تیم بستن این چهره بزرگ در آن دهه می گوید و… بهتر است خودتان مصاحبه ما با هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس را بخوانید؛

می خواهیم نظر شما را در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس بدانیم؟

به هرحال چند بازیکن جدا شده و چند بازیکن جدید هم خریداری شدند که امیدوارم بتوانند خودشان را در پرسپولیس نشان دهند. دراین میان من فقط در مورد علی نعمتی شنیدم که خیلی پرسپولیسی است و حتی خانه اش را برای گرفتن رضایتنامه فروخته است. درست است؟

بله، نعمتی برای پرسپولیسی شدن خیلی تلاش کرد و خانه شخصی خودش را فروخت…

این ارزشمند است. اینکه بازیکنی که می خواهد به پرسپولیس بیاید باید از ته دل این تیم را دوست داشته باشد. زمان ما علی آقا پروین یک جمله تکراری داشت و همیشه می گفت بازیکنی که می خواهد به پرسپولیس بیاید باید یک چیزی هم دستی بدهد!

واقعا کسی هم بود دستی بدهد؟

نه، این یک اصطلاح بود و می خواست یک جوری همان اول به بازیکن نشان بدهد پیراهن پرسپولیس چه ارزشی دارد.

البته قبول کنید نسل عوض شده و …

پرسپولیس که عوض نشده است. پرسپولیس هنوز پرسپولیس است و شما می بینید همین شهریار مغانلو چگونه اسم و رسم پیدا کرد؟ قبل از پرسپولیس چه کسی او را می شناخت اما الان به واسطه بازی در پرسپولیس اسم و رسمی به هم زد و حتی به تیم ملی دعوت شد.

البته اختیارش دست خودش نبود و باشگاه سانتاکلارا او را به سپاهان داد.

من اصل ماجرا را نمی دانم اما این را می دانم کسی دلش با یک تیم باشد به راحتی به تیم دیگری نمی رود. به هرحال هرچه بود تمام شد و او هم مسیر دیگری را انتخاب کرد. پرسپولیس هم باید راه خودش را برود.

احمد نوراللهی هم رفت!

احمد حالا شش، هفت سال در پرسپولیس بازی کرد و زحمت خودش را کشید. حالا هم رفته است درآمدی برای خانواده اش کسب کند و آینده خودش را بسازد. گفتم که پرسپولیس باید به فکر خودش باشد و نفرات جایگزین خوبی پیدا کند. درهمه این سال ها بازیکنان بزرگی آمده و رفته اند اما این پرسپولیس است که مانده است.

رضا اسدی می تواند جای احمد نوراللهی را پُر کند؟

شنیدم بازیکن خوبی است اما باید مسابقات شروع شود تا بعد بتوانم نظر درستی بدهم. امیدوارم رضا اسدی بازیکن خوب و مفیدی برای پرسپولیس باشد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط