۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲

ضربه بزرگ آمانوف به استقلال/ این جایگاه در لیست پُر است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ضربه بزرگ آمانوف به استقلال/ این جایگاه در لیست پُر است!. هافبک ازبک استقلال بدون اطلاع به مدیران این باشگاه قرارداد خود را فسخ و راهی کشورش شد. او چند روزی است که با تیم نسف قارشی تمرین می‌کند و ح...

ضربه بزرگ آمانوف به استقلال/ این جایگاه در لیست پُر است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ضربه بزرگ آمانوف به استقلال/ این جایگاه در لیست پُر است!. هافبک ازبک استقلال بدون اطلاع به مدیران این باشگاه قرارداد خود را فسخ و راهی کشورش شد. او چند روزی است که با تیم نسف قارشی تمرین می‌کند و حتی در بازی دوستانه در ترکیب تیم به میدان می‌آید. آمانوف به طور رسمی تا چند روز دیگر به عنوان بازیکن جدید به طرفداران نسف قارشی معرفی می‌شود.

با وجود اینکه آمانوف فسخ قرارداد خود را با استقلال بعد از بسته شدن پنجره زمستانی در فوتبال ایران در سازمان لیگ ثبت کرده است، مشکلی برای حضور در تیم نسف قارشی ندارد به این خاطر که پنجره زمستانی در فوتبال ازبکستان باز است. از سویی چون آمانوف قرارداد خود را فسخ کرده مشکلی برای حضور در تیم جدید ندارد و این فسخ در صورتی می‌تواند تبعات برای او به همراه داشته باشد که باشگاه استقلال از این بازیکن به شورای حل اختلاف فیفا شکایت کند.

آمانوف مشکلی برای ملحق شدن به تیم نسف قارشی ندارد، اما استقلال نمی‌تواند به جای این بازیکن، بازیکن جدیدی جذب کند به این خاطر که او زمانی قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ کرد که پنجره زمستانی ایران بسته شده بود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط