۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

سرمربی تیم ملی به شایعات پایان داد/ پژمان درستکار از آمریکا به ایران برگشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرمربی تیم ملی به شایعات پایان داد/ پژمان درستکار از آمریکا به ایران برگشت. چندی پیش رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان یکی از مراحل مهم چرخه انتخابی تیم ملی در غیاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد...

سرمربی تیم ملی به شایعات پایان داد/ پژمان درستکار از آمریکا به ایران برگشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرمربی تیم ملی به شایعات پایان داد/ پژمان درستکار از آمریکا به ایران برگشت. چندی پیش رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان یکی از مراحل مهم چرخه انتخابی تیم ملی در غیاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که در آمریکا به‌سر می‌برد، برگزار شد.

اما حرف و حدیث پیرامون این موضوع با غیبت درستکار در تمرینات و سفر تیم اعزامی به تورنمنت رنکینگ کرواسی که در آن نفرات مطرح تیم ملی حضور داشتند به اوج خود رسید؛ اتفاقی که واکنش علیرضا دبیر را به دنبال داشت.

رییس فدراسیون کشتی هر چند از غیبت طولانی مدت سرمربی تیم ملی گلایه داشت اما این موضوع را هماهنگ شده دانست و عنوان کرد او از مدت‌ها قبل برای حل برخی مشکات شخصی مرخصی بدون حقوق گرفته است.

سرانجام در شرایطی که از امروز(یک‌شنبه) دور جدید تمرینات تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آغاز می‌شود، پژمان درستکار بر سر تمرینات تیم ملی حاضر شد تا به حواشی اخیر پایان داده شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط