۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱

سرمربی الاهلی: مقابل رئال مادرید شجاع بودیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،سرمربی الاهلی: مقابل رئال مادرید شجاع بودیم.  رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان، با نتیجه ۴-۱ الاهلی مصر را شکست داد تا شنبه هفته آینده، در دیدار فینال برابر الهلا...

رئال مادرید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،سرمربی الاهلی: مقابل رئال مادرید شجاع بودیم.  رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان، با نتیجه ۴-۱ الاهلی مصر را شکست داد تا شنبه هفته آینده، در دیدار فینال برابر الهلال عربستان قرار بگیرد.

مارسل کولر، سرمربی سوییسی الاهلی، پس از شکست در این مسابقه توضیح داد: ما بازی را خوب شروع کردیم اما از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم، استفاده نکردیم و پس از دریافت گل اول هم شجاع بودیم. انتظار نتیجه بهتری داشتیم و این شکست ما را ناامید کرد.

او سپس عنوان کرد: تیم به شدت در حال پیشرفت است و در آینده بهتر هم خواهد شد. من چند ماه است که هدایت تیم را بر عهده دارم و دائما روی توسعه و پیشرفت تیم کار می‌کنم.

کولر در خصوص دیدار رده‌بندی جام باشگاه‌های جهان برابر فلامینگو گفت: من بازی الهلال عربستان و فلامینگو را تماشا کرده‌ام و می‌دانم که تیم برزیلی مهره‌های خوبی دارد و انتظار می‌رود که این بازی هم عملکرد خوبی ارائه دهد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط