۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱

ساخت ورزشگاه مدرن در جایی که انتظار ندارید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، مهدی کیانی کاپیتان باتجربه تراکتور که سال‌ها در فوتبال ایران توپ زده، اهل شهرستان نهاوند از توابع استان همدان است. او مدت‌ها است تصمیم گرفته برای همشهریان خود یک اقدام ویژه انجام بدهد و حالا تصمی...

ادعای تراکتوری ها پس از فاجعه بازی با پرسپولیس | ادعای عجیب و جنجالی این تراکتوری برای فرار پرسپولیس از زمین ! / پرسپولیس تنبیه شود!!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، مهدی کیانی کاپیتان باتجربه تراکتور که سال‌ها در فوتبال ایران توپ زده، اهل شهرستان نهاوند از توابع استان همدان است. او مدت‌ها است تصمیم گرفته برای همشهریان خود یک اقدام ویژه انجام بدهد و حالا تصمیم خود را اجرایی خواهد کرد.

کیانی با هزینه شخصی خود قصد دارد یک سالن ورزشی مجهز را در روستای ملوسان نهاوند احداث کند. کلنگ‌زنی این مجموعه ورزشی انجام شده و روند ساخت و ساز هم پیش می‌رود.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با سایت فرمانداری نهاوند در خصوص این اقدام خود گفته است: «قصد و نیت من از این پروژه خیرخواهانه، کمک به ورزش نهاوند است. هدف فقط گسترش ورزش است و می‌خواهم مسئولان هم کمک کنند تا این سالن احداث شود.»

او افزود:‌ «انتظار داریم مسئولان برای حل کردن مشکلات این پروژه به ویژه در حوزه انشعابات و تغییر کاربری این سالن کمک کنند.»

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط