۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱

راه اندازی پویش های نهضت ملی صحیفه خوانی در ماه رمضان

راه اندازی پویش های نهضت ملی صحیفه خوانی در ماه رمضان به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هم زمان با ماه مبارک رمضان ماه دعا و نیایش، پویش های نهضت ملی صحیفه خوانی از سوی بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه برگزار می گردد.بر اساس این گزارش: در ایام...

راه اندازی پویش های نهضت ملی صحیفه خوانی در ماه رمضان

راه اندازی پویش های نهضت ملی صحیفه خوانی در ماه رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هم زمان با ماه مبارک رمضان ماه دعا و نیایش، پویش های نهضت ملی صحیفه خوانی از سوی بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه برگزار می گردد.
بر اساس این گزارش: در ایام با برکت ماه مبارک رمضان، بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در راستای ترویج نهضت ملی صحیفه خوانی و نشر فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه، درصدد برپایی پویش های اجتماعی مرتبط با صحیفه سجادیه را راه اندازی می نماید.
این پویش ها در حقیقت ادای دین و حقی است که ما از صحیفه سجادیه بر گردن خود داریم و با فعالیت در این عرصه، کمک می کنیم تا سازمان ها و نهادها نتیجه گیری سریعتر و رشد مثبت را در رسیدن به برنامه ها و اهداف خود شاهد باشند.

شایان ذکر است: پویش در واقع یک نوع اطلاعیه و دعوت نامه برای افراد در فضای مجازی بوده تا بدینوسیله شاهد توسعه فعالیت و مشارکت مردمی در فعالیت مورد نظر باشد.
از این رو، بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در راستای ترویج نهضت ملی صحیفه خوانی و نشر فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه و انس بیشتر مردم با صحیفه سجادیه اقدام به راه اندازی چهار پویش «نهضت صحیفه خوانی»، «من صحیفه می خوانم»، «یاوران صحیفه»، «من صحیفه می خوانم» و «نذر کتاب صحیفه» نموده است.
«نهضت صحیفه خوانی» به معنای ترویج فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه و انس بیشتر مردم با صحیفه سجادیه و قرار گرفتن این کتاب در سبد زندگی مردم خداجو و دریافت رزق و روزی مادی و معنوی از رزاق کریم است.
«من صحیفه می خوانم» به معنای اینکه در منازل، مساجد، هیئات، ادارات و … اقدام به خواندن صحیفه نموده و با تهیه فیلم و یا عکس و نوشتن گزارش مختصری از فعالیت خود در این رابطه و ارسال آن به آیدی ذیل و نشر آن توسط این بنیاد، دیگران نیز به این امر معنوی تشویق می شوند.
«هرخانه یک صحیفه» به معنای اینکه در هر خانه و در کنار کتب مقدس قرآن، مفاتیح، نهج البلاغه یک جلد کتاب گرانسنگ صحیفه سجادیه نیز قرار گیرد و در بین اعضای خانواده دست به دست شده و از فیوضات معنوی آن و ارتباط با خالق یکتا بهره کافی برده شود.
«یاوران صحیفه» به معنای اینکه هر کس و به هر طریق می تواند همچون نذر کتاب صحیفه، هدیه مالی از جریان نهضت ملی صحیفه خوانی، کمک و حمایت به بیان کننده و گوینده صحیفه در محافل خصوصی و عمومی و حتی طراحی پوستر و … انجام دهد تا دیگران نسبت به این مهم ترغیب و تشویق شوند.
«نذر کتاب صحیفه» به معنای اینکه با هدیه دادن این کتاب عزیز به فرزندان، دوستان، همکاران، کتابخانه¬ها و … دیگران را نسبت به این امر مهم فرهنگی که خود نوعی احترام به مقام شامخ امام زین العابدین علیه السلام است ترغیب و تشویق نمایید، به امید اینکه حضرت خود نیز عنایتی به ما بنمایند.
در این راستا علاقه‌مندان می توانند با واریز هدایا و نذورات خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۲۸۶۸۰۹ به نام مؤسسه فرهنگی صحیفه سجادیه نور اقدام نمایند.

دیگر فعالیت بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در نشر و ترویج نهضت ملی صحیفه خوانی تهیه کتاب صحیفه سجادیه و توزیع آن با یارانه پرداختی بنیاد است که جهت تهیه کتاب علاقمندان می توانند درخواست خود را در شبکه اجتماعی ایتا به آیدی https://eitaa.com/khanekhorshid و یا به شماره همراه ۰۹۹۰۷۶۳۴۹۷۶ ارسال نمایید.

برچسب‌ها

  • ماه رمضان
  • ماه مبارک رمضان
  • پویش
  • صحیفه سجادیه
  • صحیفه خوانی
  • بنیاد صحیفه سجادیه
  • خبرگزاری حوزه

حوز نیوز

مطالب مرتبط