۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰

راحت ترین روش پسردار شدن

به گزارش اندیشه معاصر؛ راحت ترین روش پسردار شدن را در زیر می خوانیم. وعده های غذایی که می خوریم در تعیین جنسیت جنین تاثیر گذار است.   پسردار شدن راه و روش های مختلفی دارد که علاوه بر تمام آنها، محققان بعد از انجام مطالعات و آزمایشات ...

راحت ترین روش پسردار شدن

به گزارش اندیشه معاصر؛ راحت ترین روش پسردار شدن را در زیر می خوانیم. وعده های غذایی که می خوریم در تعیین جنسیت جنین تاثیر گذار است.

 

پسردار شدن راه و روش های مختلفی دارد که علاوه بر تمام آنها، محققان بعد از انجام مطالعات و آزمایشات بر روی ۷۰۰.۰۰۰ زن متوجه نقش یکی از وعده های مهم غذایی در داشتن فرزند پسر شدند.

 

تحقیقات جامعی در دانشگاه Illinois در این زمینه انجام شد که در این مطالعات ۷۰۰.۰۰۰ زن مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج نشان داد که ۵۱ درصد زنانی که صبحانه نمی خورند نمی توانند پسردارشوند یعنی در واقع برای پسردار شدن باید حتماً باید وعده صبحانه را کامل میل کنید.

 

فواید خوردن صبحانه برای پسردار شدن

شاید به نظرتان ساده باشد ولی حقیقت دارد. متخصصان این تحقیقات می گویند بعد از اثبات تأثیر ۵۱ درصدی نقش صبحانه در پسردار شدن می توان دانست که چرا در جوامع امروزی امار تولد پسران روبه کاهش است. کم شدن اهمیت وعده صبحانه میان زنان به دلیل رسیدن به وظایف شغلی و خانه رابطه مستقیم با کم شدن درصد پسردارشدن دارد. نتایج این تحقیقات در مجله ی journal Biodemography And Social Biology منتشر شد.

 

راحت ترین روش پسردار شدن / صبحانه بخورید پسردار می شوید

خوردن منظم و مفید وعده صبحانه در پسر شدن جنسیت جنین نیز تاثیر دارد و این در واقع مرتبط به نتیجه ای است که بعد از بررسی ها و تحقیقات دقیق اعلام شده است پس اگر تمایل دارید جنسیت فرزند آینده شما پسر باشد هرگز از خوردن صبحانه غافل نشوید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار